اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۲۶۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۷
بهروز جعفری مشهور به بهروز سکتور:
بهروز سکتور در این ارتباط به شوشان گفت: تمام تلاش و تمرکزم اینروزها بر این است که حول و حوش محور رضایت مخاطبینم که شنونده های خوب من هستند و به سختی بدست آمده اند باشد. مطمئنا کارهایی تولید خواهم کرد که رضایت خاطر آنها را بیش از پیش جلب نمایم.
شوشان - مجتبی حلالی :
بهروز جعفری مشهور به بهروز سکتور! یکی از خواننده ها و موزیسین های آینده دار خوزستانی که چند صباحی است آثار او ورد زبان ها شده و مورد استقبال سایر اقشار بویژه جوانان خونگرم خوزستانی قرار گرفته است. او با سبکی شاد و جنوبی خود را به مخاطبین عرضه کرده و میزان علاقه مندی اش به این نوع موزیک موجب شده تا به قولی چم و خم کار را بشناسد و در راستای تهییج جوانان و ترغیب آنها به سمت و سوی شادی و نشاط تاثیرگذار واقع شود.

بهروز جعفری رمز موفقیت خود را انتخاب سوژه های ناب و طنز اعلام می کند. بعنوان مثال آهنگ کشتی تایتانیک لب کارون از جمله سوژه هایی است که باعث شد تا وی بیش از پیش خود را مطرح کند. وی در این ارتباط می گوید: همه مردم ایران رودخانه کارون را بخوبی می شناسند و می دانند که روزگاری کشتی های زیادی از این رودخانه عبور می کردند، یک روز در تخیل خود گفتم چقدر خوب می شد اگر کشتی تایتانیک لب کارون می آمد و مردم از نزدیک آن را می دیدند، همین تلنگری بود برای انتخاب این سوژه بعنوان یک کار شاد و طنز، که به لطف خدا مورد استقبال مردم کشور نیز قرار گرفت.

با بهروز سکتور گفتگوی جالب و خواندنی انجام داده ایم که در ذیل می آید.
قبل از هر چیز اولین سوالی که شاید برای خیلی ها بوجود آید، نام سکتور است، سکتور یعنی چه؟ ( خنده بلند) خیلی راحت است، در حال حاضر دکتر شدن هم کار خیلی سختی است هم جایگاه خاصی دارد، اما من سکتور هستم یکی از دکتر بالاتر. در واقع انتخاب این نام نشات گرفته از همان سوژه های طنز می باشد، که سعی شده وقتی مخاطبین مقصود از این نام را دریافتند، لبخند بر لبانشان بنشیند.

بهروز جعفری گفت : علاقه شدید من به سبک شاد و جنوبی بدلیل این است که عموهایم در این عرصه فعالیت جدی داشتند و همین موجب شد تا به کمک آنها و برادرم مصطفی که او هم در این زمینه فعالیت دارد، به موسیقی جنوبی علاقه مند شده و به فعالیت در این عرصه بپردازم.

وی ادامه داد : از سال 1384 بود که بصورت جدی وارد عرصه موسیقی شدم و در ابتدا در زمینه ترانه سرایی و آهنگسازی فعالیت خود را آغاز کردم.

این خواننده خوزستانی اظهار کرد : با توجه به اینکه بیشتر اطرافیانم در زمینه موسیقی فعالیت داشتند، سعی می کردم تا از آنها نکته برداری کرده و کار را یاد بگیرم، همین موضوع موجب شد تا به کلاس خاصی جهت آموزش نروم و هر آنچه که امروز آموخته ام بواسطه تجربه و تلاش خودم بوده است، هرچند اگر کلاس های آموزشی می رفتم می توانست تاثیر بیشتری در توانایی هایم داشته باشد.

جعفری بیان کرد: پس از تلاش و تمرین های فراوان توانستم در سال 1387 اولین ترانه جنوبی خودم را به بازار عرضه کنم، می خوام بروم زن بگیروم. این آهنگ مورد اقبال عموم مردم قرار گرفت و همین موضوع باعث شد تا انرژی تازه و مضاعفی برای ادامه کار پیدا کنیم.

این آهنگساز و تنظیم کننده اهوازی خاطرنشان ساخت : به مرور زمان با ایمان سیاهپوشان آشنا شدم، سبک من و ایمان به یک شکل بود و به همین دلیل این آشنایی به نوعی آغاز همکاری ما بود و تا کنون نیز ادامه پیدا کرده است. گفتنی است آلبوم ایمان بزودی روانه بازار می شود که ضمن همخوانی بیشتر آثار نیز با شعر و تنظیم من تولید شده اند.

وی افزود : استقبال از کارهای من و ایمان خوب بود و این استقبال موجب شد تا هر دو انگیزه مضاعفی بدست آوریم و به کار مشترک ادامه دهیم. بعنوان مثال می توان به آهنگ شغل شریفم اشاره داشت که بدلیل شادی و درون مایه طنزی که داشت در سرتاسر کشور شاهد اقبال عمومی قرار گرفت، همه این اتفاقات خوب روز به روز به انرژی و علاقه من اضافه می کرد و موجب می شد از هیچ تلاشی دریغ نکنم، استقبال از آثارم روز به روز خوشحال ترم می کرد، گویی به هر چه می خواسنم رسیده ام.

یکی از مسایل و شاید بتوان گفت مشکلاتی که بیشتر هنرمندان با آن دست و پنجه نرم می کنند، موضوع هزینه های سنگین تولید یک اثر مطلوب و عامه پسند می باشد، بهروز نیز از این قاعده مستثنی نیست، او قطعا در این راستا مشکلاتی چه بسا بیش از حد معمول داشته است. بنابراین با دست خالی و آرزوهای بلند دست یابی به آرزو و هدف بلند مقداری امکان ناپذیر است. 

وی در این رابطه می گوید: دقیقا همینطور است، باورتان نمی شود چه روزهای سختی را سپری کردم، بازگویی آن روزها را به صلاح نمی دانم اما همین قدر بدانید که واقعا روزهای سخت و طاقت فرسایی را سپری کردم. به همین دلیل بلطف خدا توانستم به مرور زمان آهنگسازی و تنظیم را فرا گیرم تا بتوانم از این راه به درآمد برسم، البته هیچ گاه ذات هنری و علاقه ام را فراموش نکردم اما همانطور که خودتان مطرح کردید باید برای دوام در این عرصه شلوغ و پر از رقیب باید هزینه های تولید آثار را به هر نحو تامین کرد. بنابراین می توان گفت علاقه و سختی هر 2 در کنار هم باعث شد تا بتوانم آموزش های خوبی در عرصه موسیقی ببینم و اینها را مدیون خدای متعال هستم که قطعا همه کاراهایش بر اساس حکمت است.

بهروز سکتور با اشاره به اینکه از تمام تفریحات و سرگرمی هایم برای رسیدن به اهدافم در زمینه موسیقی گذشته ام، گفت: تنها وقت استراحت من زمانی است که می خوابم، باقی وقتم را تماما صرف موسیقی می کنم و سعی در تولید ترانه ها و آهنگ های خاص و متفاوت دارم. با این حال اصلی ترین هدفی که در حال حاضر دنبال می کنم رسیدن به محبوبیت در زمینه خوانندگی است. مطمئن باشید آنقدر تلاش خواهم کرد تا به این آرزوی دیرینه ام دست پیدا کنم.

یکی از مسایلی که اینروزها معمولا شنیده می شود و تقریبا عمومیت هم پیدا کرده انتقاد و ایراد از افزایش تعداد خوانندگان است. با این عنوان که هر که از راه رسید خواننده شد، یا آنقدر زیاد شده اند که نمی توان یکی را شناخت، یا طرف با خونوادش حرفش شده اومده خواننده شده و ... اما در این میان یکی از حرف ها که می تواند ناراحت کننده هم باشد، سخن از این چه کاری است، چقدر بد خوانده، حال و روز موسیقی مان را ببین خیلی بد شده و ...

این جملات بعضا از زبان خوانندگانی مطرح می شود که خود در این عرصه تلاش می کنند، بهروز در این ارتباط اینچنین می گوید: با این موضوعات مطرح شده کاملا مخالفم، موسیقی کشور بویژه در زمینه تنظیم بسیار پیشرفت کرده، موسیقی داخلی باعث شده تا مردم ارزش و بهای فراوانی برای خوانندگان داخلی قایل شوند، شما هر خانه و ماشین و موبایلی را چک کنید، قطعا تعداد آهنگ های تولید شده در کشور توسط خوانندگان داخلی بیشتر است، اینها نشان از تلاش و موفقیت هنرمندان عرصه موسیقی داخلی دارد. جالب است که بدانید، بسیاری از خوانندگان خارج از کشور روی به آهنگسازان و تنظیم کننده های داخلی آورده اند. بنابراین آن دسته از هنرمندانی که از موسیقی داخلی ایراد می گیرند باید مد نظر قرار دهند که خودشان هم در این عرصه فعالیت می کنند و یکی از همین بچه های هنرمند هستند، بنابراین اگر موسیقی کشور را بد و ضعیف عنوان می کنند، قطعا خودشان هم یکی از همین افراد ضعیف هستند.

وی افزود: امیدوارم به جایگاهی برسیم که به همه سلایق در همه زمینه ها احترام بگذاریم و به هنر همدیگر خدشه وارد نکنیم. از اعمال نظرها بپردازیم و به اندک مخاطبان هر خواننده ارزش دهیم.

بهروز سکتور این روزها مخاطبان خاص خود را پیدا کرده که گویا روی صدا و سبک او نیز تعصب هم دارند، آنها خواهان رشد بهروز سکتور هستند و می خواهند او را در عرصه های جدی و بالاتری ببینند، او در این ارتباط به فرهنگ جنوب گفت: تمام تلاش و تمرکزم اینروزها بر این است که حول و حوش محور رضایت مخاطبینم که شنونده های خوب من هستند و به سختی بدست آمده اند باشد. مطمئنا کارهایی تولید خواهم کرد که رضایت خاطر آنها را بیش از پیش جلب نمایم.

 می خواهم آنقدر کارهای شاد و با نشاط به مردم عزیز کشور و هم استانی های عزیزم ارایه کنم که با ایجاد این شادی و نشاط باعث افتخار نام بزرگ خوزستان و شهر محبوبم اهواز شوم. می دانید که خوزستان گنجینه ای از آواها و نغمه های زیبا و ملودیک است، بنابراین از همین جا اعلام می کنم که با تمام وجود همه انتقادات و پیشنهادات را به جون و دل می خرم و برای رسیدن به نقطه ای که خودم و مخاطبینم انتظار داریم تلاش و پشتکار را در سطر اول اولویت کاری ام قرار می دهم.

این خواننده، آهنگساز و تنظیم کننده خوزستانی در پایان صمیمانه از دلگرمی ها و پشتیبانی های پدر، مادر و برادرش تشکر کرد و گفت: نبود آنها نبود من است.
وی ادامه داد : جا دارد صمیمانه از عادل قنبری، مصطفی سلیمی و آرمان احمدی بدلیل تولید ترانه های زیبا تقدیر و تشکر کنم، همچنین از ایمان سیاهپوشان بدلیل تجربیاتی که در اختیارم قرار داد و از کارگردان آثارم برادران سراجیان بدلیل دلسوزی و جدیت ویژه در کارها قدردانی می کنم و بهترین آرزوها را در عرصه کار و زندگی برای آنها از خدا خواستارم.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
کارون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
comment
0
1
comment بهروز جان؛ دمت گرم همشهری،برای عشق مشترک خوزستانیها، (کارون زیبا) بیشتر بخوان.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
comment
0
0
comment خیلی ماهی
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار