اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۲۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۳
غرق شدن 3 عضو یک خانواده در رودخانه دز؛
  فرماندار دزفول در خصوص حادثه غرق شدن سه نفر از اعضای یک خانواده در رودخانه دز گفت: جستجو برای یافتن اجساد همچنان ادامه دارد؛ دز یک رودخانه خروشان است و غواصان برای جستجو در این رودخانه با مشکل مواجه هستند.
 
حبیب آصفی اظهار کرد: به منظور سهولت کار جستجوی اجساد این حادثه، سد دز بسته می‌شود تا آب کمی پایین بیاید و غواصان بتوانند راحت‌تر در مسیر رودهانه جستجو کنند.
 
وی با اشاره به نقص فنی قایق‌های غریق نجات که موجب مختل شدن امداد و نجات حادثه‌دیدگان شد،  درباره وضعیت امکانات نجات غریق در این رودخانه گفت: امکانات وجود دارد ولی در خصوص مشکلاتی که امکانات در این حادثه داشتند، من اظهارنظر نمی‌کنم. باید کارشناسان مربوط بگویند مشکل قایق‌های موتوری چه بوده است. یکی از قایق‌های موتوری نیز در مسیر دچار نقص فنی و خاموش شده بود.
 
فرماندار دزفول با بیان این که شهردار دزفول باید در خصوص این حادثه پاسخگو باشد، عنوان کرد: همه قایق‌های تفریحی باید به جلیقه نجات مجهز باشند و اگر هیچ یک از سرنشینان این قایق حادثه‌دیده جلیقه نجات بر تن نداشته‌اند، مسئول قایق تخلف کرده است که باید جوابگو باشد.
 
آصفی اظهار کرد: تاکنون اجساد این حادثه پیدا نشده‌اند و همه ارگان‌های امدادی از جمله هلال احمر، اورژانس و آتش‌نشانی بسیج شده‌اند که غرق‌شدگان را بیابند.
 
به گزارش ایسنا؛ شامگاه پنج‌شنبه 27 شهريورماه، يك خانواده 6 نفره كه از اهواز به منطقه تفريحي علي‌كله در دزفول رفته بودند، با سوار شدن بر قايق تفريحي، دچار حادثه شده و قايق در آب واژگون شد. از این خانواده، سه نفر نجات يافتند ولي سه نفر ديگر در رودخانه غرق شدند و تاكنون اجساد آن‌ها يافت نشده است.
 
در اين حادثه حسن نواصر 33 ساله به همراه دو دختر خود به نام‌هاي ياسمين 6 ساله و سيما 2 ساله غرق شدند. هیچ‌کدام از 6 عضو اين خانواده هنگام سوار شدن به قايق جليقه نجات بر تن نداشتند و همين امر هم موجب غرق شدن سه عضو از خانواده شد.
 
علاوه ‌بر اين، پس از وقوع حادثه قايق‌هاي موتوري نجات غريق مستقر در محل نیز دچار نقص فني شده و امدادرساني به غرق‌شدگان مختل شد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
شاهد عيني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
comment
0
0
comment اينجانب يكي از شاهدان عيني اين حادثه دلخراش بوده ام.
پس از واژگون شدن قايق ، سرنشينان قتيق كه شش تنفر بودن درون رودخانه افتاده و سه نفر از آنان با كمك قايقران نجات پيدا كردند .
اينجانب شاهد بودم كه هيچ يك از نيروهاي امدادي در آن منطقه حاضر نبودند چه برسد به نقص فني قايق هاي امدادي
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار