اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۳۸۶
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۳ - ۰۳:۰۲
غلامرضا سبزعلی :
غلامرضا سبزعلی اظهار داشت:شب جلسه آمدند و گفتند ما 11 نفر شدیم ولی باز توافقات را قبول داریم و هرآنچه که در زمان اقلیت قبول کردیم امروز که اکثریت شده ایم باز قبول است دوستان ما تعجب کردند که چه شد که یک نفر از ما آنطرف رفته است در نهایت دوستان ما گفتند اینها یک بار به جلسه انتخاب هیات رئیسه نیامدند ما هم یک بار به جلسه نمی رویم و جلسه بعد هر اتفاقی افتاد به آن تن خواهیم داد.


غلامرضا سبزعلی عضو شورای شهر اهواز در خصوص آخرین وضعیت انتخابات هیات رئیسه اظهار داشت:متاسفانه شورا برای انتخابات هیات رئیسه  تبدیل به دو گروه شد طبق جلسه قبلی قرار شد همه با هم یکی شوند و ریاست شورا با گروه موافقان اقای علاسوند باشد و نائب رئیسی با گروه مخالفان شود کمیسیون ها هم بین این دو گروه تقسیم شود اما یک سری اتفاقاتی دیگری رخ داد.

وی ادامه داد:شب  جلسه آمدند و گفتند ما 11 نفر شدیم ولی باز توافقات را قبول داریم و هرآنچه که در زمان اقلیت قبول کردیم امروز که اکثریت شده ایم باز قبول است دوستان ما تعجب کردند که چه شد که یک نفر از ما آنطرف رفته است در نهایت دوستان ما گفتند اینها یک بار به جلسه انتخاب هیات رئیسه نیامدند ما هم یک بار به جلسه نمی رویم و جلسه بعد هر اتفاقی افتاد به آن تن خواهیم داد.

سبزعلی گفت: به دوستان گفته ام بالاخره باید یک نفر رئیس شورا شود و ما اختلافات  را کنار بگذاریم نمی شود که شورا را منحل کرد چون من از ریاست این اقا نارحت هستم و آن اقا از ریاست من ناراحت.

وی افزود:ما تماس گرفتیم تا جلسه انتخاب هیات رئیسه شورا عقب بیفتد آنها گفتند برای چه جلسه را عقب بندازیم اگر شما نیایید اتوماتیک جلسه عقب می افتد.

وی در خصوص اظهارات فرماندار مبنی بر اعمال قانون کردن گفت:فرماندار می تواند اعمال قانون کند وی  به عنوان نماینده دولت می تواند کمک کند تا این مسئله حل شود ولی اینگونه نیست که وی برای شورا تصمیم بگیرد ما نماینده مردم هستیم و خود شورا در این خصوص تصمیم خواهد گرفت.

عضو شورای شهر اهواز ادامه داد:اعمال قانون فرماندار این است که اگر هرکسی 6 جلسه غیبت متوالی داشت اخراج شود یا در طول سال 12 جلسه نیامد می توانند عذرش را بخواهند فرماندار در نهایت می تواند به خاطر دیر شدن این جلسه به شورا تذکر دهد ولی مشخص کردن زمان جلسه با او نیست و تهدید شورا به صلاح نمی باشد.

سبزعلی تاکید کرد: اقای علاسوند را ما راضی کردیم تا کنار بکشد ولی کمی ناراحت بود که به او توهین کرده اند او حق خودش می داند کاندیدا شود ما از وی خواستیم شرایط را بررسی کند اگر رای ندارد جلو نیاید او گفت باشد چشم ولی چون یک عضو از آن طرف به وی توهین کرد گفت حق خود می دانم کاندیدا شوم.

وی اضافه کرد:اقای علاسوند تا دیروز صبح خودش را مطرح نکرده بود و گفته بود هر چه گروه بگوید من عمل خواهم کرد اما بعد از ان توهین آمد و کاندیدا شد وی گفت مگر من با 12 رای رئیس شورا نشدم چه اصراری است که 20 نفر به رئیس جدید شورا رای دهند؟

عضو شورای شهر اهواز تصریح کرد:اول خودم و بعد دوستان را نصحیت می کنم حتما در جلسه بعدی شورا شرکت کنند کسی هم مرعوب کسانی که به اختلافات دامن می زنند نشوند بعضی ها بازدن گروه و ارسال مطلب در واتس آپ به حق یا ناحق از کسی حمایت می کنند نباید اعضا تحت تاثیر این جوسازی ها قرار بگیرند.

وی افزود: من به رای دوستان گروه احترام گذاشتم و به جلسه نرفتم و الا به آنها گفتم اگر در جلسه شرکت کنیم اتفاقی خاصی نمی افتد اگر اقای زنگنه هم رئیس شورا شود خب بشود اما گفتند چون آنها یکبار نیامدند ما هم یک بار نمی رویم ولی بار بعد خواهیم رفت و این داستان را تمام می کنیم.

مرجع/رهیاب نیوز
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۵
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
comment
0
0
comment آقای سبزعلی خدا برات خوش بخواد که واقعیت گفتی چون خیلی حرف وحدیث بود
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
comment
0
0
comment سلام
اعضاي شورا منتخب مردم هستن،درست.احترامشون هم واجبه
بنده براي همشون ارزوي سلامتي وسربلندي دارم
ولي الحق والانصاف جناب مهندس ارزاني فرماندار محترم شهرستان اهواز
بعنوان نماينده عالي دولت بايد اين مسائل شهرستان و تمام اموراتي كه منفعت مردم اهواز در ان وجود دارد،مديريت كند
و ايشان قدرت هرگونه تصميم براي هركسي كه وظيفه قانوني خود (مسايل عام المنفعه مردم) رو بدرستي انجام ندهد،در شهرستان اهواز رو دارد
اگه قرار باشه فرماندار بي تفاوت باشد و اعمال قانون نكند
كه شهر ميشه مثل مدرسه ي بي مدير.
نتيجه اينكه اعضاي محترم شورا اختلافات رو كنار بگذارند
و بفكر منفعت مردم وشهر باشندو لزومي نداره بخوان درخصوص مسايل غير ضروري اختلاف داشته و نظر بدهند
درپايان بعنوان يك شهروند براي فرماندار محترم و اعضاي محترم شورا ارزوي توفيق و عاقبت بخيري دارم واز اعضاي شورا ميخوام اين فرصت طلايي خدمت كردن به مردم رو از دست ندهند
ياعلي
comment
نعيم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
comment
0
0
comment اقاي سبزعلي فرماندارباعمل خودنشان داده ازمردم محروم وبراي حل مشكلات كه شما درشورا براي مردم درشورا به وجود مي اوريد امده ولي شما...
comment
نعيم
|
United States
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
comment
0
0
comment پس چرا نظري راكه مردم به اشترك ميگذارند بروي صفحه نمايش نمي گذاريد،اگرشما ازمردم نظرخواهي ميكنيد بايدشما وان كس كه نوشته ان را به اشتراك گذاشتيد تحمل انتقاد را داشته باشيد دراين صورت صفحه نظرخواهي خودراجمع كنيد.
comment
نعيم
|
United States
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
comment
0
0
comment پس چرا نظري راكه مردم به اشترك ميگذارند بروي صفحه نمايش نمي گذاريد،اگرشما ازمردم نظرخواهي ميكنيد بايدشما وان كس كه نوشته ان را به اشتراك گذاشتيد تحمل انتقاد را داشته باشيد دراين صورت صفحه نظرخواهي خودراجمع كنيد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار