شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳
موسوی عنوان کرد:
 شهردار اهواز تامین فایناس را اصلی ترین مشکل اصلی پروژه قطار شهری اهواز عنوان کرد.
سید خلف موسوی صبح چهارشنبه در بازدید از روند پیشرفت پروژه قطار شهری اهواز که با حضور معاون عمرانی وزیر کشور انجام شد، گفت: خدمات معاونت عمرانی استانداری خوزستان که ریاست هیات مدیره سازمان قطار شهری اهواز را نیز بر عهده داشته و با جدیت پیگیر حل مشکلات این پروژه است، جای تقدیر و تشکر دارد.

وی از حل مشکلات داخلی با همکاری معاونت عمرانی استانداری خبر داد و افزود: مساله برق و بحث با پیمانکار از جمله مشکلات داخلی بوده که طی این مذاکرات رفع مشکل شده اند.

شهردار اهواز اظهار کرد: یکی از درخواست های رئیس جمهور حل بحث فایناس قطار شهری اهواز بوده است. مشکل اصلی این پروژه بر اساس قراردادی که تنظیم شد مبحث تامین فایناس و بخش دلاری اعتبارات است.

موسوی ادامه داد: تا قرارداد فایناس عملیاتی نشود، نمی توانیم تجهیزات مورد نیاز قطار شهری را تامین کنیم.

وی در خصوص عدم حل مشکلات پروژه قطار شهری اهواز و به ویژه مشکل فایناس آن توضیح داد: پیگیری های استانی نتیجه ای نداشت و بانک مرکزی زیر بار نمی رفت، از زمان دولت دهم مترو اهواز در انتظار دستور رئیس جمهور برای باز شدن ال.سی است که اگر این روند به همین شکل ادامه پیدا کند مشکل ما همچنان حل نشده باقی می ماند.

شهردار اهواز عنوان کرد: در این راستا یک تضمین 450 میلیون دلاری که بیش از مبلغ مورد نیاز فایناس است به بانک تجارت داده شده است و از این لحاظ مشکلی وجود ندارد و فقط باید منتظر اختصاص فایناس به پروژه قطار شهری اهواز بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار