شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۱
محمدرضا باهنر در امیدیه:
باهنر با تصریح بر این که نتیجه آن همه فتنه و درگیری ها در سوریه امروز به وضوح مشخص شده است، گفت: همه افتخاراتی که در جنگ های غزه، لبنان و سوریه صورت گرفته، ناشی از حمایت های نظام جمهوری اسلامی بوده است که ما توانستیم اوضاع منطقه را بهبود ببخشیم.
نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این که کشورهای غربی جنبش ها و حرکت های سلفی ها را برای تخریب اسلام به وجود آوردند، گفت: داعش و النصره همه بازمانده های ارتش یزید در کشورها هستند که اسلام وحشی گری را به جهانیان نشان دادند.

 محمدرضا باهنر در نخستین همایش تجلیل از فعالان بخش پشتیبانی هشت سال دفاع مقدس شهرستان امیدیه، با بیان این که حرکت و درخشندگی مخلصانه سربازان ایران اسلامی با انقلاب آغاز شد و در دوران دفاع مقدس به اوج خود رسید، گفت: آن ها می دانستند در مسیری که می روند جز شهادت یا زندان نخواهد بود، اما بر حرکت خود پافشاری کردند و آنچه به وجود آمد نتیجه این پافشاری ها بود.

باهنر با بیان این که دفاع مقدس نمایانگر دفاع جانانه از ناموس ایران بوده است، گفت در صد سال قبل از پیروزی انقلاب اسلامی هیچ مبارزه ای با همسایگان صورت نگرفت مگر این که مقداری از زمین ایران به تصرف می رفت. در هر جنگی که ایران درگیر می شد، یک تکه از زمین آن مصادره می شد اما در هشت سال دفاع مقدس حتی یک وجب از زمین ایران اسلامی به تاراج نرفت. در این جنگ آموزش های مکتب تشیع علوی و رهبری حضرت امام خمینی (ره) به جهانیان صادر شد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز و با گذشت بیش از 27 سال از جنگ تحمیلی علیه ایران، ما در کنکاش و نوآوری در حوزه های نظامی، آموزشی، علمی و ... غفلت نکردیم.

باهنر در ادامه با اشاره به وضع دو سال گذشته همه کشورهای دنیا، گفت: کارشناسان و خبرای علم سیاسی جهان به این تصمیم رسیده بودند که باید حرکت مقاومت را بشکنند و شکستن این حرکت باید از سوریه صورت گیرد. آن ها پنداشتند که اگر بخواهند اسرائیل و هم پیمانانش در آسایش باشد باید حکومت مردمی سوریه برانداز شود.

وی با تصریح بر این که نتیجه آن همه فتنه و درگیری ها در سوریه امروز به وضوح مشخص شده است، گفت: همه افتخاراتی که در جنگ های غزه، لبنان و سوریه صورت گرفته، ناشی از حمایت های نظام جمهوری اسلامی بوده است که ما توانستیم اوضاع منطقه را بهبود ببخشیم.

باهنر با بیان فرموده ای از مقام معظم رهبری مبنی بر این که هر کسی با رژیم صهیونیستی بجنگد ما با تمام قوا در کنارش خواهیم ایستاد، گفت: امروزه ما در ایران اسلامی مردم سالاری دینی را سرلوحه خود قرار داده ایم. درست است که بیداری اسلامی در برخی کشورها با برخی مشکلات روبرو شده است اما ما این قدرت را داریم که اوضاع منطقه را آرام کنیم.

وی در ادامه با اشاره به این که امام راحل(ره) عزت دوباره ای برای اسلام به وجود آوردند، گفت: رهروان حقیقی امام خمینی(ره) توانستند به حقیقت، اسلام آزادی خواه و اسلام صلح را به همه جهانیان معرفی کنند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این که داعش با ریال عربستان و آموزش های آمریکا به وجود آمد، گفت: اگر کشورها خواهان نابودی داعش هستند، ابتدا خواستار آن هستیم که استکبار دست خود را از داعش بردارد؛ مردم مسیر خود را می دانند.

با هنر همچنین با بیان این که دوران قدرت انگلستان به سر رسیده است، افزود: دیوید کامرون نخست وزیر کم سواد انگلستان امروزه باید از خواب خرگوشی خارج شود. ما از همه نبردهایی که بر ما تحمیل کرده اند، چه از نظر نظامی، چه از نظر اقتصادی، و فرهنگی، سربلندی خارج شدیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار