شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۲

شوشان : مهندس تورج همتی مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان دربازدیداز میدان نفتی دارخوین در منطقه دارخوین ضمن تاکید بررعایت مسائل زیست محیطی در توسعه میادین گفت، مجموعه عظیم نفت درکنار تولید ملی وصیانتی وپایداری در استمرار تولید بایستی تعاملات فی مابین را با سازمان حفاظت محیط زیست بر قرار نمایند..وی افزود محیط زیست در کنار توسعه و در خدمت کشور است واین ضرورت وجود دارد تا با برنامه های پیشگیرانه در خصوص جلوگیری از آلودگیهای زیست محیطی تلاش کنیم.

این مقام مسئول گفت :این اداره کل بعنوان یک ارگان دولتی پیگیر مطالبات مردم است ورعایت مسائل زیست محیطی رابعنوان یک ضرورت باسایر مجموعهدنبال می نماید.

مهندس همتی افزود: خوشبختانه مباحث زیست محیطی در مجموعه نفت همزاد تولید است وساختارهای

ایمنی ،بهداشت ومحیط زیست در حوزه نفت جز اولین اقدامات در بدو فعالیت این نهاد بوده وما نیز تلا ش خواهیم کرد تابا نظارت دقیق در کنار این تولید آسیب کمتری به محیط زیست وارد شود واز مجموعه نفت می خواهیم که قبل از انجام فعالیت های توسعه مباحث ارزیابی زیست محیطی را در راستای  مدیریت وپایش  محیط زیست پیش بینی وفعالیت های زیست محیطی پیش رو را توسعه دهند.

در جریان این بازدید مهندس محمد سخایی مجری طرح توسعه میدان  نفتی دارخوین گفت، میدان نفتی دارخوین یکی از بزرگترین تولید کنندگان نفت در منطقه دارخوین بوده وروزانه 160هزار بشکه نفت و280 میلیون فوت مکعب گاز تولید می نماید که به وسیله متخصصان ایرانی وبه صورت بومی مدیریت می شود. وی افزود این شرکت با بهره گیری از آخرین تکنولوژی روز جهان وبالاترین سطح ایمنی ورعایت مسائل زیست محیطی فعالیت داشته وفاز اول ودوم آن از سال 1380تا1389به بهربرداری رسیده وما درصدداجرای فاز سوم آن با توان شرکتهای داخلی جهت افزایش تولید به میزان 60هزار بشکه دیگر با تکیه بر رعایت مسائل زیست محیطی خواهیم بود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار