اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۴۵۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۰
شوشان -علیرضا عبدالله نژاد

طی کمترازیک سال گذشته تاکنون, ما شاهد برگزاری سه همایش تجلیل از مدیران و مسولان استان خوزستان در ادوارمختلف هستیم.

درخرداماه سال 92 آیین نکوداشت از نمایندگان استان خوزستان در ادوارمختلف مجلس بودیم , چهارنشبه و پنج شنبه گذشته به ترتیب دوم و سوم مهرماه جاری گرامیداشت سالروز شهدای آموزش پرورش درآبادان و نیز آیین تجلیل از فرمانداران , بخشداران و شهرداران استان خوزستان در دوران دفاع مقدس با حضور وزیرکشور دراهواز بودیم.

آنچه که دراین همایش ها بیش از همه خودنمایی کرد ,گردهم آمدن مدیران و مسوولان دولت های نهم و دهم با مدیران دولت تدبیر و امید و درخانه دولت درمحل استانداری خوزستان بود. روبوسی ها و خوش وبش های آنان درحاشیه همایش , حال و هوای همدلی و صمیمیت دوران اوایل انقلاب و دولت سازندگی را بین مسوولان تداعی کرد که زمانی , همه , بدون برچسب های سیاسی چپ و راست , دوشادوش هم برای مردم و پیشبرد اهداف نظام و انقلاب خدمت می کردند.
درهمایش نکوهداشت نمایندگان استان خوزستان در ادوار مختلف مجلس , اغلب شرکت کنندگان , از نمایندگان منتسب به جریان اصول گرا بودند.

درمراسم گرامیداشت سالروز شهدای آموزش پرورش ( دوم مهرماه سال 57 ) که پایان هفته گذشته درآبادان برگزارشد نیز جمعی از مدیران کل و شهرستانی آموزش پرورش استان خوزستان بنا به دعوت استاندار خوزستان دور هم جمع شدند که دوسوم آنان از مدیران دولت نهم و دهم بودند.

آنان درنهایت احترام با اهدا لوح تقدیر پذیرایی و مورد استقبال گرم استاندار خوزستان قرارگرفتند.
همایش تجلیل از فرمانداران , بخشداران و شهرداران استان خوزستان در دوران دفاع مقدس که پنج شنبه گذشته دراهواز و با حضور وزیرکشور برگزارشد , ازاین حیث بیش از همه جلب توجه کرد .
دراین همایش جمع زیادی از فرمانداران و بخشداران دولت های نهم و دهم و منتسب به جناح اصول گرا حضور داشتندکه ازسوی وزیر کشور و استاندار خوزستان مورد تجلیل قرارگرفتند.

یکی از سخنرانان اصلی این همایش محمدی زاده معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت و محیط زیست کشور در دولت دهم بود که دراوایل جنگ تحمیلی فرماندار شهرستان دزفول بود.

همه می دانیم که این آیین ها با تدبیردکتر عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان برگزارشد و ادامه خواهد داشت اما سووال اینجاست که با چه هدفی ؟ 

فارغ از توصیه های مذهبی و اخلاقی کتاب آسمانی و تاکید ائمه اطهار برتکریم و تجلیل از خادمان مردم، برآیند این همایش براین امر تاکید می کند که توسعه استان خوزستان و یا هرمنطقه ای بدون همدلی و حدت , میسرنیست . امری که هم اکنون کشور به آن نیاز دارد و همواره مورد تاکید امام راحل و مقام معظم رهبری است.

استاندار خوزستان براین اساس درصدد است تا فارغ از جناح بندی های سیاسی ازظرفیت همه افراد برای پیشرفت و توسعه استان خوزستان بهره گیرد و در دولت تدبیر و امید , نشاط و امید را برای مردم این منطقه به ارمغان آورد .
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
comment
1
1
comment درود بر دکتر مقتدایی
comment
همان ناشناس شما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
comment
0
2
comment سلام...
قیافتان کلی تغییر کرده الان طرفدار دکتر مقتدایی شدید و ته ریش گذاشتید
باد خنک از جانب استانداری وزان است
انشالله جایی استخدام بشی سفارشتو می کنم
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار