اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۴
ایلخانی:
مديرعامل شركت مادر تخصصي فرودگاه‌هاي كشور با بيان اين‌كه بايد توجه به زيرساخت‌هاي لازم در فرودگاه فعلي اهواز براساس طرح جامع اين فرودگاه باشد، گفت: اين طرح بايد بازنگري شود.

محمدعلي ايلخاني در مراسم توديع و معارفه مديركل فرودگاه‌هاي خوزستان كه امروز، پنجم مهرماه در محل اين اداره‌كل برگزار شد ضمن گرامي‌داشت ياد و خاطره رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، اظهار كرد: مدير قبلي فرودگاه‌هاي استان خوزستان عملكرد خوبي داشته است و جا دارد از وي و مجموعه كساني كه با وي همكاري داشته‌اند، قدرداني كرد. بنده در مسووليت مديريت فرودگاه‌هاي كشور همواره سعي كرده‌ام افراد بومي را در فرودگاه‌هاي كشور منصوب كنم.

وي افزود: پس از بررسي‌هاي صورت گرفته به اين نتيجه رسيديم كه آقاي شرفي را در سمت مديريت فرودگاه‌هاي خوزستان انتخاب كنيم. وی از همكاران قديمي اين مجموعه نيز می‌باشد. ‌مدير جديد در قسمت برج مراقبت اهواز پيش از اين فعاليت داشته و مديركل حقوقی سازمان هواپيمايي كشور نيز بوده است.

مديرعامل شركت مادر تخصصي فرودگاه‌هاي كشور عنوان كرد: انتظار داريم اقدامات دوره مديريت قبلي در دوره جديد با همكاري و تلاش مدير فعلي و مجموعه همكاران فرودگاه‌هاي خوزستان، با جديت و تلاش پيگيري شود و اين اقدامات به ثمر برسند.

ایلخانی درباره احداث فرودگاه جديد اهواز خاطر نشان كرد: با توجه به كوچك بودن فرودگاه‌ فعلي، احداث و ساخت فرودگاه جديد، اولويت ما است اما از آن جايي كه احداث فرودگاه جديد چند سال به طول مي انجامد، بايد انجام يكسري اقدامات و ساماندهي فرودگاه فعلي در برنامه باشد.

وي بيان كرد: ‌در شش ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته از نظر جابه‌جايي مسافر در بخش داخلي و خارجي، رشد 14 درصدي محقق شده است. در سال 93 استقبال مردم از سفرهاي هوايي بيشتر شد كه اين مساله مسووليت ما را در ارايه خدمات افزايش مي‌دهد.

مديرعامل شركت مادر تخصصي فرودگاه‌هاي كشور گفت: ‌نياز است كه با آينده‌نگري مناسب، در زمینه ارتقاي سطح خدمات در كل فرودگاه‌هاي كشور تلاش كنيم.

ایلخانی افزود: ظرفيت جابه‌جايي حال حاضر در بخش هوايي كل كشور حدود 80 ميليون مسافر است و در سال گذشته تعداد مسافران جابه‌جا شده به 43 ميليون مسافر رسيد. 9 ميليون مسافر از اين تعداد مسافر خارجي و مابقي مسافران داخلي و در مسيرهاي داخلي بوده‌اند.

وي بيان كرد:‌ بحث ايمني در فرودگاه اهواز بايد مورد توجه قرار گيرد و بايد با تلاش مديريت فعلي، اين انتظارات برآورده شود. آينده صنعت حمل و نقل هوايي در استان، آينده‌اي روشن و رو به رشد است كه اين مساله مسووليت‌ ما را سنگين‌تر مي‌كند.

وي با بيان اين‌كه بايد توجه به زيرساخت‌هاي لازم در فرودگاه فعلي اهواز براساس طرح جامع اين فرودگاه باشد، خاطر نشان كرد:‌ اين طرح بايد بازنگري شود. اگر قرار است تا 10 سال آينده در اين فرودگاه فعاليت داشته باشيم، بايد يكسري فعاليت‌ها و كارهاي عمراني را در اين فرودگاه آغاز كنيم.

مديرعامل شركت مادر تخصصي فرودگاه‌هاي كشور اظهار كرد: مهم‌ترين شان، شان خدمتگزاري به مردم است و هيچ شاني از اين بالاتر نيست و بايد اين خدمت بي‌منت و بي‌ادعا و دور از سلايق سياسي، قومي، مذهبي و نژادي باشد.

ایلخانی افزود: انتظار داريم همكاران و مجموعه نيروهاي فرودگاه‌هاي خوزستان همان گونه كه با مديريت قبلي همكاري داشتند، با مدير فعلي نيز همكاري لازم را داشته باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار