اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۴
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب:
حمید بورد در جمع مدیران شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و مدیران و اعضای هیئت مدیره این شرکت اظهار کرد: حوزه جغرافیایی و عملیاتی وسیع و تولید از میادین قدیمی خاورمیانه موجب شده تا شرایط ویژه‌ای در این شرکت به‌وجود آید.
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: شرایط و وضعیت مسجدسلیمان خاص است و باید به آن به‌طور ویژه نگریسته شود.

 حمید بورد  در جمع مدیران شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و مدیران و اعضای هیئت مدیره این شرکت اظهار کرد: حوزه جغرافیایی و عملیاتی وسیع و تولید از میادین قدیمی خاورمیانه موجب شده تا شرایط ویژه‌ای در این شرکت به‌وجود آید.

وی، وجود میادین پیر و جوان در حوزه عملیاتی این شرکت را برای انجام مطالعات فنی متخصصان و کارشناسان صنعت نفت بسیار مناسب توصیف کرد و گفت: با انجام مطالعات فنی و اقدامات مناسب می‌توان علاوه بر حفظ ظرفیت تولید، افزایش توان تولید را هم در نظر گرفت.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و عضو هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران با تأکید بر تسریع در راه‌اندازی واحدهای جدید نمک‌زدایی این شرکت عنوان کرد: پروژه‌های احداث واحدهای نمک‌زدایی و تزریق گاز از اهمیت بالایی برای حفظ و افزایش توان تولید برخوردارند بنابراین ضرورت دارد در این خصوص از سوی مدیریت مهندسی و ساختمان به‌ عنوان یک مقوله ویژه تلقی و در روند اجرای آنها تسریع بیشتری صورت گیرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار