اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۹
دومین کنفرانس بین‌المللی «افق نو» و درخشش چهره ی جوان خوزستانی (محمد صالح بیگی) همراه بود.
این کنفرانس در ابعاد بین المللی در قالب چهارده محور و با موضوعاتی چون: تشابهات نازیسم و صهیونیسم، جنایات آمریکا و صهیونیسم در جهان، هالیوود و لابی اسرائیل، نقش صهیونیزم و عربستان سعودی در تفرقه افکنی و جنایات گروه های تکفیری، بیداری اسلامی، اسلام هراسی و ایران هراسی، هالیوود و تروریسم، حقوق بشر و دمکراسی، سلاح هسته ای، معرفی شهدای مقاومت و شخصیت های آزادی خواه جهان، تبیین مبارزات و جنبش های آزادیبخش و جریان های مقاومت در برابر ظلم و ریشه یابی جنبش مردمی 99% آمریکا و ... برگزار می شود.
جالب توجه است که در این همایش بین المللی ضد امپریالیستی که از امروز در سالن همایش هتل لاله ی تهران کلید خورد و با حضور اندیشمندان و متفکران جهان از جمله متفکرین امریکایی،اروپایی و آسیایی حضور داشتند ، چهره ی محمد صالح بیگی جوان خوزستانی (اهواز)که به عنوان جوان ترین دعوت شده به آن همایش بوده که جلبه توجه می نماید.

آن جوان یکی از شهروندان اهوازی و دانش آموز سال سوم ریاضی است که دانش آموزان ممتاز استان نیز بوده برای این جوان برومند و شایسته استانمان آرزوی موفقیت داریم .

میهمانان کنفرانس به این شرح آمده است:

- پروفسور کوین بریت (آمریکا): استاد سابق مطالعات اسلامی و عربی دانشگاه ویسکانسین، مؤلفِ آثار متعدد، پژوهشگر مسائل مربوط به حملات 11 سپتامبر، کارشناس ارشد مسائل سیاسی و یکی از مؤسسین انجمن اتحادیه ی مسلمان- مسیحی- یهود؛ شبکه های Fox CNN, PBS بارهای با وی مصاحبه کرده اند. مقالات وی به صورت روزانه در وب سایت پرس تی وی منتشر می شود.
- دکتر مارک سیلجاندر (آمریکا)
- کلودیا موفا (ایتالیا): استاد سابق دانشگاه ترمو، مؤلف، محقق، کارشناس ارشد مسائل سیاسی
- دکتر گرث پُوتر (آمریکا) (Gareth porter) از میهمانان این کنفرانس است که کتابی تحت عنوان بحران ساختگی نوشته و به مسئله انرژی هسته ای ایران پرداخته است و بحران هسته ای ایران را داستانی ساختگی از طرف آمریکا می داند.
- مد آ بنجا مین (Medea Benjamin)، یکی دیگر از فعالان سیاسی و نو یسندگان است.
- کشیش استفان سایزر(انگلستان): پاپ اعظم کلیسای ویرجینیا واتر در ساری انگلستان؛ استاد دانشگاه، نویسنده، متخصص الهیات و مبلغ.
- ماتیوس پیسکورسکی (لهستان): استاد دانشگاه، رئیس مرکز تجزیه و تحلیل ژئوپلتیک اروپا و نائب رئیس سابق کمیسیون آرشیوهای پلیسِ سیاسی اتحادیه ی اروپایی.
- کشیش رندی شورت (آمریکا): مؤلف، محقق و کارشناس ارشد مسائل سیاسی، متخصص مسائل مربوط به سیاه پوستان آمریکا و ناعدالتی حکومت در قبال وی.
- دکتر ماریا پومیه (فرانسه): نویسنده، سخنران، محقق و فعال سیاسی.
- واین مدسن (آمریکا): خبرنگار، مؤلف و کارشناس مباحث مربوط به سرویس های جاسوسی.
- جیمز پ. گرای(آمریکا): قاضی سابق دادگاه عالی شهرستان اورنج در کالیفرنیا، عضو سابق شورای قضایی کالیفرنیا و کاندیدای حزب آزادی خواه برای معاونت ریاست جمهوری آمریکا در انتخابات سال 2012
- آلیسون ویر (آمریکا): رئیس بنیاد شورای منافع ملی.
- امیر سلیمان (آمریکا): دکلمه خوان محبوب و شاعر شعرهایی درباره ساحت پیامبر اسلام(ص) و نیز اشعار اعتراضی به ناعدالتی ها و تبعیض های اجتماعی و سیاست های غیر انسانی آمریکا، یکی از 500 مسلمان بانفوذ دنیا در سال 2009
- آرت الیویر(آمریکا): شهردار سابق بلفلاور در کالیفرنیا از 1994 الی 1999 و کاندیدای حزب آزادی خواه برای معاونت ریاست جمهوری آمریکا در انتخابات سال 2000
- جان میشل ورنوشه (فرانسه): مؤلف کتاب ضرورت نابودی ایران، خبرنگار، محقق و کارشناس ارشد مسائل سیاسی.
- سیروس مَک گُلدریک (آمریکا): شاعر، مربی امور تربیتی، فعال حقوق بشر، موسیقی دان کارشناس مسائل سیاسی.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار