شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۶

مسئول مركز حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس سپاه ولي‌عصر(عج) خوزستان گفت: در سومين روز برگزاري يادواره سرداران و شهداي خرمشهر، رئيس جمهور در مقابل مسجد جامع اين شهرستان در جمع خرمشهري‌ها سخنراني خواهد داشت.

سرهنگ حميد طاهري در گفت‌وگو با ايسناي خوزستان اظهار كرد: در نخستين روز برگزاري يادواره سرداران و شهداي خرمشهر كه با عنوان روز "زنان و مقاومت" نامگذاري شده است، چهار هزار نفر از بانوان استان خوزستان براي حضور در خرمشهر دعوت شده‌اند و با حضور مريم مجتهدزاده، مشاور رئيس‌جمهور، از 38 زن مبارز و رزمنده خرمشهري با اهداي سفر حج عمره تقدير مي‌شود. همچنين يكصد سفر عتبات عاليات نيز براي زنان رزمنده پيش‌بيني شده است.

وي افزود: در مراسم افتتاحيه كنگره سرداران و شهداي خرمشهر كه در روز دوشنبه (يكم خردادماه) برگزار مي‌شود، آيت‌الله موسوي‌جزايري، نماينده ولي فقيه در خوزستان و همچنين وزير بهداشت و درمان، در صورت قطعي شدن سفر سخنراني خواهند داشت.

طاهري تصريح كرد: در دومين روز برگزاري يادواره، وزير دفاع به شهرستان‌ خرمشهر سفر مي‌كند؛ بيش از 200 رزمنده دوران دفاع مقدس در اين روز در خرمشهر حضور مي‌يابند و از خانواده‌هاي رزمندگان و شهدا تقدير خواهد شد. در سومين روز برگزاري اين يادواره نيز رئيس‌جمهور، نمايندگان مجلس و معاون اول رئيس‌جمهور در خرمشهر حضور مي‌يابند و بر اساس برنامه‌ريزي انجام شده، رئيس جمهور در مقابل مسجد جامع و در جمع مردم اين شهرستان سخنراني خواهد داشت.

مسئول مركز حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس سپاه ولي‌عصر (عج) خوزستان خاطرناشن كرد: به مناسبت برگزاري يادواره سرداران و شهداي خرمشهر، رزمايش "مردان زميني" در اين شهرستان به مدت هفت شب در حال برگزاري است؛ براي ملموس شدن مقاومت مردم خرمشهر براي مخاطبان، در اين رزمايش از انفجار نمادين و همچنين حركت تانك‌ها استفاده شده است.

وي با اشاره به مشاركت بسيج جامعه پزشكي استان در برگزاري اين كنگره، ادامه داد: در آخرين روز برگزاري يادواره سرداران و شهداي خرمشهر، 500 تا 700 نفر از روستاييان شهرستان خرمشهر به صورت رايگان ويزيت مي‌شوند و در صورت تشخيص بيماري، اين افراد به مدت يك ماه تحت درمان قرار مي‌گيرند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار