اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۶
عضو شورای شهر اهواز:
عضو شورای شهر اهواز گفت: نمره قبولی شورای شهر اهواز را باید مردم بدهند ولی از نظر من شورای چهارم عملکرد ضعیفی داشت و فعالیت‌های این شورا تبلیغاتی بود.

آذر زمانپور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار کرد: درباره انتخابات هیئت رئیسه هدف انتخاب افراد شایسته و نخبه بود که متأسفانه این امر محقق نشد.
وی در پاسخ به این پرسش که آینده شورای شهر اهواز چه می‌شود، گفت: با این بدقولی‌هایی که در ابتدای آغاز سال دوم انجام شد، چگونه می‌توان آینده خوبی برای شورا ترسیم کرد.
عضو شورای شهر اهواز عنوان کرد: امیدوارم که اعضای شورا هم فکری کنند و برای خدمت رسانی به مردم تدابیری بیندیشند که این عملکرد ضعیف شورای شهر اهواز رفع شود.
وی در پاسخ به این سوال که چرا شوراهای شهر عملکرد موفقی در استان خوزستان ندارند، بیان کرد: دخالت‌های که از بیرون به شورا تحمیل می‌شود از موانع اصلی و بزرگ فعالیت در شوراهای شهر است.
زمانپور با بیان اینکه شورای شهر نمادی از مردم سالاری دینی است، گفت: شورا در دسترس مردم است و باید جایگاه واقعی خود در رفع مشکلات مردم بیابد البته شوراهای شهر در استان خوزستان در حال گذار هستند و امیدوارم عملکردشان بهتر شود.
وی اضافه کرد: اعضای شورای شهر باید خودشان تصمیم بگیرند و این دخالت‌هایی که از بیرون بر شورای شهر تحمیل می‌شود مناسب نیست.
عضو شورای شهر اهواز درباره عملکرد شورای چهارم عنوان کرد: نمره قبولی این شورا را باید مردم بدهند ولی به نظر من کار‌ها تبلیغاتی بود و کارهایی نبود که مردم از آن رضایت داشته باشند و من نمره قبولی به این شورا نمی‌دهم.
وی افزود: امیدوارم مشکلات برطرف شود و بتوانیم به مردم کلانشهر اهواز خدمات واقعی ارائه بدهیم، باید به دلیل عملکرد ضعیف در یک سال نخست این شورا از شهروندان عذرخواهی کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار