اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۵۷۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۵
عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان امروز سه شنبه با صدور پیامی , موفقیت حبیب الله اخلاقی و سعید عبدولی دو کشتی گیر فرنگی کار شهرستان اندیمشک, دربازیهای آسیایی اینچئون کره جنوبی را به مردم خوزستان و جامعه ورزشی این استان تبریک گفت .

متن پیام تبریک استاندار خوزستان بدین شرح است :

" به نام خداوند جان و خرد

افتخار افرینی جوانان غیرتمند خوزستانی درمسابقات قهرمانی آسیا ( اینچئون ) در رشته کشتی فرنگی , شادمانی وصف ناپذیرمردم سرزمین حماسه و دانایی خوزستان قهرمان را درپی داشت .

حبیب الله اخلاقی با کسب مدال طلا و سعید عبدولی که شایستگی ایشان نیزسکوی قهرمانی بود اما با رای ناجوانمردانه داوران کره ای از کسب مدال طلا بازماند , با کسب مدال برنز باردیگر درعرصه ای که نامداران ورزش آسیا حضور داشتند , اثربخشی این دیار را درعرصه ورزش کشتی به اثبات رساندند. آنچنان که فرزندان قویدل و توانمند این خطه بارها و بارها بردیگر سکوهای قهرمانی , پرچم ایران اسلامی را به اهتزاز درآوردند.

برخود لازم می دانم تاصمیمانه ترین کلام سپاس ام را تقدیم افتخار آفرینانی کنم که دل درگرو این سرزمین کهن ومتمدن دارند.

به مردم عزیز و علاقمند به ورزش دراستان خوزستان نیز تبریک عرض می کنم .

عبدالحسن مقتدایی

  استاندار خوزستان 

گفتنی است حبیب‌الله اخلاقی کشتی گیر وزن 80 کیلوگرم خوزستانی درمسابقات اینچون , به فینال کشتی فرنگی این دوره بازی‌های آسیایی راه یافت اما سعید عبدولی با رای غیرعادلانه داوران شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.


سعید عبدولی در وزن 71 کیلیو گرم در نیمه‌نهایی برابر حریف کره‌ای قرار گرفت و توانست در یک کشتی تماشایی حریفش را ضربه فنی کند اما داوران در کمال تعجب رای را برگرداندند و در شرایطی که پشت حریف کاملا به تشک چسبیده بود، معتقدند بودند که عبدولی گردن حریف را فشار داده است. با این حال وقت اول 6 بر 4 به سود عبدولی رقم خورد.

در وقت دوم عبدولی از حریف فن خورد و داور امتیاز 4 را برای حریف کره‌ای در نظر گرفت که تصمیم عجیبی بود و مربیان اعتراض کردند که فایده ای نداشت و یک امتیاز دیگر از دست داد تا 9 بر 6 عقب بیفتد و کشتی را ببازد.

داوران در این کشتی تصمیمات عجیبی گرفتند که با هیچ قانونی هماهنگ نبود. عبدولی که ناجوانمردانه کشتی را باخته بود، قصد داشت کنار داور قرار نگیرد اما بابک او را مجبور کرد که کنار داور بایستد تا محروم نشود.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
comment
0
1
comment پس بویری ؟؟پيام بويري به مدال برنز رسيد

کشتي‌گير فرنگي‌کار وزن 75 کيلوگرم کشورمان با پيروزي مقابل کشتي‌گيري از ترکمنستان به مدال برنز بازي‌هاي آسيايي اينچئون رسيد.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
comment
0
1
comment منبع خبر؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار