اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۲
فرماندار خرمشهر:
فرماندار خرمشهر گفت: باید به مشکلات سالمندان توجه و براي رفع آنان تلاش بيشتري كرد.

ولی‌الله حیاتی ظهر امروز ضمن بازدید از مرکز نگهداری بانوان سالمندان صادقی این شهر اظهار کرد: سالمندان سرمایه‌های ارزشمند ما هستند که با کوله‌باری از تجربه مي‌توانند راهنماي ما باشند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌ های صورت گرفته برای سالمندان افزود: مقرر شده است تا به موضوع امکانات رفاهی و خدماتی سالمندان توجه ویژه‌ای شود تا مشکلی برای آن‌ها ایجاد نشود.

فرماندار خرمشهر خاطر نشان کرد: امیدوارم با چنین بازدیدهایی زمینه‌ای برای رفع مشکلات سالمندان ایجاد شود.

حیاتی تصریح کرد: من فردی هستم که فقط به گزارش‌های مکتوب بسنده نمی‌کنم و از نزدیک در جریان مشکلات و کمبودها قرار می‌گیرم.

وی اضافه کرد: بازخورد این بازدیدها در بلندمدت مشخص می‌شود. طی روزهای گذشته 250 مورد بازدید سرزده از سوی مسئولان خرمشهری انجام شده است.

لزوم توجه به سالمندان

علی فرحانی رئیس اداره بهزیستی خرمشهر نيز در این بازدید اظهار کرد: مرکز نگهداری سالمندان صادقی خرمشهر در سال 1380 و با ظرفیت نگهداری 40 نفر تأسیس شد که دومین مرکز سالمندان در خوزستان است.

وی خاطرنشان کرد: از فرماندار خرمشهر انتظار می‌رود در کنار توجه به برنامه‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی این شهر به سالمندان نیز توجه ویژه‌ای کند.

رئیس اداره بهزیستی خرمشهر ادامه داد: باید عنایت ویژه‌ای از سوی مسئولان خرمشهر به مرکز نگهداری سالمندان صادقی شود زیرا این افراد نیازمند توجه هستند تا جایی که در دین مبین اسلام نیز به این موضوعات تأکید شده است.

فرحانی در خصوص مرکز نگهداری جدید سالمندان صادقی این شهر افزود: با پیگیری‌ های انجام شده مقرر شده است تا یک مجتمع مجهزتر در اختیار آن‌ها صورت گیرد.

وی با اشاره به زحمات پرسنل مرکز نگهداری سالمندان صادقی خرمشهر تأکید کرد: پرسنل این مرکز با جان و دل و به صورت شبانه‌روزی در حال تلاش هستند که اقدامات آن‌ها بسیار ارزشمند است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار