شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۹

دبیر کمیته بانوان کنگره ملی شهدای خرمشهر از برگزاری اجلاس خوهران رزمنده سراسر کشور به‌ مناسبت شکست حصر خرمشهر در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی منطقه آزاد اروند خبر داد.

کبری عارف‌زاده امروز اظهار کرد: نخستین روز از خردادماه سال 91 به ‌مناسبت مقاومت‌ها و پشتیبانی زنان ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس به خواهران رزمنده اختصاص داده می‌شود.

وی افزود: برنامه‌های متنوعی از جمله برپایی نمایشگاه از حضور و پشتیبانی زنان در دوران جنگ، پخت غذاهای محلی و آموزش کار با اسلحه در این روز برگزار می‌شود.

دبیر کمیته بانوان کنگره ملی شهدای خرمشهر در خصوص ساعت برگزاری این مراسم تصریح کرد: برنامه‌ها از ساعت هشت و نیم تا 13 اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: حمایت‌ها، پشتیبانی و جانفشانی‌های خواهران امدادگر و بسیجی در دوران اشغال شهر خرمشهر در افزایش روحیه و توان رزمی برادران بسیجی و رزمندگان خط مقدم بی‌نظیر بود و همین امر موجب ثبت و ماندگاری رشادت و فداکاری‌های آنان در حافظه تاریخ کشورمان شده است.

عارف زاده با اشاره به عظمت عملیات بیت‌المقدس و فتح خرمشهر گفت: بیت‌المقدس از جمله حیاتی‌ترین و مهم‌ترین عملیات‌های دوران دفاع مقدس بوده و شهدایی چون جهان‌آرا، جان خود را در آن فدای دفاع از خاک وطن و حفظ نظام اسلامی کردند.

وی در پایان اضافه کرد: امیدواریم نسل جدید امروز با گرامی داشتن یاد و خاطره این فداکاری‌ها بتوانند ادامه دهنده راه شهدا و رزمندگان دفاع مقدس باشند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار