شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۵

روزنامه روزان در ستون ویژه های خود نوشت: خبرنگاری حرفه ای کاملا هنری و عاشقانه است. فعالیتی که تا به آن عشق و علاقه نداشته باشی نمی توانی در آن قدم گذاری و در آن حرکت کنی و مهمتر از همه در آن ثابت قدم باشی چرا که به نسبت انرژی و زمانی که یک خبرنگار برای تهیه یک خبر و یا یک گزارش خرج می کند، درآمدی به دست نخواهد آورد.

با توجه به اینکه تعداد زیادی از خبرنگاران استان را خانم ها تشکیل می دهند جشنواره کوثر حرکتی بسیار بجا و نو و شروعی خوب برای ارج نهادن به زحمات و تلاش های این بخش از فعالان عرصه خبر و رسانه محسوب می شود که باید در آینده نه فقط استانداری بلکه هر اداره و یا نهادی چه دولتی و چه خصوصی با برگزاری چنین جشنواره ها و همایش هایی و ادامه آن کارگاه های آموزشی و تخصصی آن در بالا بردن سطح این حرفه در استان و نیز ترغیب فعالان این عرصه به فعالیت بیشتر ایفای نقش کنند.

در پایان این جشنواره خانم پردیس ارادت از خبرگزاری شبستان توانست مقام نخست را کسب کند و تندیس این جشنواره به همراه 4 میلیون ریال و خانم ها نادره وائلی‌زاده از خبرگزاری فارس و خدیجه نیسی از خبرگزاری ایسنا مقام سوم این جشنواره مشترکا مقام سوم راکسب نمودند و تندیس جشنواره و مبلغ 2 میلیون ریال به آنها اهدا شد، این جشنواره مقام دومی نداشت.

سومین جشنواره پیام کوثر از سوی اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان با همکاری موسسه برگزاری بین‌المللی زنان و خانواده نمایندگی خوزستان و هنرمندان صلح و دوستی برگزار شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار