اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۷
معاون رسانه ملی خبر داد
معاون صدای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: رسانه ملی تولید برنامه های افشاگرانه و ممانعت از انتشار تحریف ها در خصوص عاشورا را در دستور کار خود داده است .

'محمدحسین صوفی' عصر جمعه در حاشیه گردهمایی مداحان و شاعران خوزستان که در آستانه برگزاری دوازدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی در اهواز برگزار شده بود در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: جزو برنامه های مستمر ماست که با تحریف کنندگان عاشورا با تولید و پخش برنامه های روشنگرانه برخورد شود.

وی تاکید کرد: وظیفه هر نهاد و انسان متدین و انقلابی است که در مقابل تهدیدها بایستد.

معاون صدای رسانه ملی همچنین در خصوص این اجلاس گفت: در اجلاس دوازدهم تعداد میهمانان از استان های مختلف کشور نسبت به سال های گذشته بیشتر شده است.

صوفی افزود: از آنجایی هم که اجلاس چند سالی است بین المللی شده است امسال تعداد میهمانان از کشورهای خارجی و تعداد این کشورها نیز افزایش پیدا کرده است.

وی اظهار کرد: خوشبختانه موضوع کربلا و عاشورا جهان شمول شده است بطوریکه علاوه بر کشورهای اسلامی و شیعه کشورهای غیر اسلامی هم برای اباعبدلله الحسین(ع) و حضرت ابوالفضل مرثیه سرایی و مداحی می کنند.

صوفی یادآوری کرد: هر سال در این اجلاس تعدادی از هنرمندان و عاشورا پژوهان و کربلا پژوهان(مرد) مورد تجلیل قرار می گیرند که در اجلاس امسال یک بانوی پژوهشگر هم به اینها اضافه شده که از او تجلیل خواهد شد و دو نفر از مداحان و مرثیه سرایان جوان هم تجلیل می شوند.

صوفی گفت: فعالیت های آموزشی برای تبیین، توجیه و آموزش مداحان هم در دستور کار امسال اجلاس است.

معاون صدای رسانه ملی همچنین با اشاره به اقدام های گروه تکفیری داعش برای مخدوش جلوه دادن چهره اسلام گفت: داعش بدعتی در دین گذاشته که مجموعه اسلام را در بر می گیرد و تنها تشیع نیست.

وی افزود: داعش نوعی مکتب انحرافی و تکفیری را ایجاد کرده که مورد غضب و عدم پذیرش جهان اسلام و تشیع است.

دوازدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی روزهای 23 و 24مهر در اهواز برگزار می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار