اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۷
 سرمربي تيم فوتبال استقلال خوزستان گفت: عابدزاده با كدام زبان متوجه توهين هاي كولي بالي بازيكن اهل مالي ما به وي شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله ويسي پس از پيروزي تيمش در برابر راه آهن تهران در نشست خبري پايان بازي اظهار كرد: بازي با توجه به فشار رواني كه روي دوش هر دو تيم بود از نظر فني چيزي خاصي نداشت و ما فقط از كسب هر سه امتياز اين بازي رضايت داريم.

وي افزود: حواشي اين ديدار آنقدر زشت بود كه بازي انجام شده را تحت تاثير قرار دارد و به عبارتي بازي را خراب كرد. اين برد و باخت ها مي گذرد ولي آنچه در ذهن ها باقي مي ماند روحيه جوانمردي و رقابت سالم است.

ويسي در خصوص داور اين ديدار نيز اظهار كرد: هر دو پنالتي كه به سود تيم ما اعلام شد و البته ما آن را گل تبديل نكرديم سالم و صحيح بود ولي در هر حالت بايد ياد بگيريم كه در هر صورت به نظر داور احترام بگذاريم.

سرمربي تيم فوتبال استقلال خوزستان با مقايسه تعويض هاي صورت گرفته دو تيم گفت: آنها بازيكنان شاخصي را به عنوان بازيكن تعويض وارد ميدان كردند ولي سه جوان بي نام و نشان را وارد بازي كرديم كه استرس بازي به شدت روي عملكرد آنها تاثير گذاشت. اين نشان مي دهد بضاعت ما خيلي كم و از داشتن بازيكنان شاخص و باكيفيت محروم هستيم به همين دليل از مسئولان تيم انتظار دارم انين مشكل را حل كنند.

ويسي در خصوص از دست رفتن دو ضربه پنالتي استقلال خوزستان از سوي مجيدي در اين بازي بيان كرد: وي پنالتي زن اصلي تيم ما است و اين موضوع طبيعي است كه من هر دو ضربه پنالتي را به اين بازيكن بدهم. با وجود اين من مي دانستم اين پنالتي ها تبديل به گل نمي شوند زيرا فشار رواني بالايي روي بازيكنان استقلال وجود دارد.

وي در خصوص درگيري هاي به وجود آمده در پايان بازي اظهار كرد: استيلي و عابدزاده دو اسطوره فوتبال ايران به شمار مي روند و من به شخصه به هر دو نفر آنها علاقه دارم اما بازيكن خارجي ما بيشتر از دو سال كه براي ما بازي مي كند و ما هنوز متوجه شيوه صبحت كردن آن نيستيم بنابراين چگونه آنها متوجه توهين هاي اين بازيكن آن هم به عابدزاده شدند. با تمام احترامي كه براي اين دو مربي خوب كشور قائل هستم ولي به نظر مي رسد اتفاقات ديگري در كنار زمين رخ داد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار