شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۹
به مناسبت سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی ( ع) وحضرت فاطمه اازهرا (س) مراسمی جهت تجلیل از هشت زوج جوان اندیمشکی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد. در این مراسم که به منظور ترویج ازدواج آسان و کم هزینه با حضور جمعی از مسئولین و شهروندان برگزار شد .
 به مناسبت سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی ( ع) وحضرت فاطمه اازهرا (س) مراسمی جهت تجلیل از هشت زوج جوان اندیمشکی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
در این مراسم که به منظور ترویج ازدواج آسان و کم هزینه با حضور جمعی از مسئولین و شهروندان برگزار شد .

فرماندار, معاون فرماندار, دکتر جهانگیر میرزواند و ریاست اداره ورزش و امورجوانان نکاتی از جمله ضرورت الگوسازی برای ازدواج آسان ,تشویق جوانان به ساده زیستی وسنت حسنه ازدواح با حداقل امکانات و توجه به اصول معنوی تاکید نمودند و طی آن از هشت زوج جوان که اخیرا با هزینه های محدود زندگی مشترک خود را آغاز کرده بودند با اهدای لوح و هدایایی تقدیر به عمل آمد..

از زوج های مذکور,سه زوج از کمیته امداد امام خمینی (ره), دو زوج از دانشگاه ازاد اسلامی ,یک زوج از دانشگاه پیام نور؛یک زوج از اداره ورزش و امورجوانان و یک زوج از اداره بهزیستی بودند.

لازم به ذکر است در این جلسه که با محوریت امور جوانان اداره ورزش و جوانان انجام شد جمعی دیگر از مسئولین شهرستان از جمله ریاست کمیته امداد امام خمینی (ره),ریاست بهزیستی,ریاست دانشگاه آزاد اسلامی ؛ریاست دانشگاه پیام نور و تعدادی از پرسنل ادارات و شهروندان حضور داشتند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار