شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۶۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۶:۲۹

شوشان : اخیرا شهرداری اهواز اقدام به انتشار سری جدید نشریه پژواک شهر- نشریه داخلی شهرداری- نمود. سری جدید فعالیت این نشریه تفاوت های چشمگیری با سری های قبلی داشت. رویکرد جدید این نشریه حرفه ای است و بجای انتشار رپرتاژآگهی هایی که معمولا تاثیر چندانی در افکار عمومی ندارند، شهرداری این بار اقدام به انتشار نشریه ای با محتوا و مطالب آموزشی، شهروندی و البته اطلاع رسانی در خصوص فعالیت های شهرداری با نگاهی ژورنالیستی و حرفه ای نموده است.

متاسفانه انتشار نشریات داخلی در بیشتر سازمانها که معمولا هزینه های گزافی برای انتشار آنها نیز انجام می شود به محلی برای تملق مدیران و تبلیغ شخصی آنها تبدیل می شود که البته تاثیرات منفی آن بسیار بیشتر از مزایای آن است ضمن آنکه معمولا تبلیغ مستقیم و حجمی فعالیت ها تاثیر عکس دارد.

به نظر می رسد رویکرد شهرداری در انتشار سری جدید نشریه پژواک شهر می تواند الگویی خوبی برای سایر سازمانها و دستگاهها باشد و روابط عمومی ها بدانند که می توان فعالیت های سازمانهای متبوع شان را تبلیغ کنند اما بگونه ای حرفه ای و با رعایت ظرافت های رسانه ای.

یکی دیگر از نکات مثبتی که در انتشار پژواک شهر به چشم می خورد استفاده از نیروهای مطبوعاتی موجود در شهرداری بعنوان تحریریه این نشریه است که این موضوع هم علاوه بر کاهش هزینه های انتشار یک نشریه حرفه ای، باعث کاربردی تر شدن نشریه و استفاده از بدنه کارشناسی این مجموعه خواهد شد.

برای دست اندرکاران نشریه پژواک شهر آرزوی موفقیت داریم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار