اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۶۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۱
علیرضا عبداله نژاد: از شورای شهر اهواز خبر می رسد که کماکان برخی از اعضای این شورا در شوک انتخابات پرحاشیه و خبرساز هیات رییسه شورای شهر اهواز به سر می برند. عدم برگزاری جلسه علنی در هفته گذشته نیز  ادامه تنش ها و منازعات در این پارلمان محلی را حکایت می کند. برخی از اعضای شورای شهر نیز با حضور در شبکه های اجتماعی از قبیل وایبر و واتس آپ قصد دارند اعتراض خود نسبت به انتخابات هیات رییسه و فرآیند آن را به چالش کشیده و با بیان ماوقع انتقادات خود را مطرح کنند.

آخرین اخبار در این زمینه از تلاش سه تن از اعضای شورای شهر اهواز برای متقاعد کردن فراکسیون ده نفره برای رای به طرح دوفوریتی و تغییر ریاست شورای شهر حکایت دارد. گفته می شود خواسته هرکدام از این سه عضو شورای شهر برای پیوستن به طرح دوفوریتی رسیدن به ریاست شورای شهر اهواز است.

ارزانی بیرگانی  فرماندار اهواز نیز در آخرین اظهار نظر در خصوص اتفاقات شورای شهر اهواز و احتمال ارائه طرح دوفوریتی تغییر ریاست شورای شهر اهواز به ذره بین گفت: تاکنون چنین بحثی به فرمانداری اهواز نرسیده است. فرمانداری اهواز نیز هیچگونه دخالتی در این مسائل نخواهد کرد. اما با توجه به اینکه شورای شهر اهواز نهادی مستقل است و قانون برای این نهاد اختیاراتی را قائل شده است در صورت ارائه طرح دوفوریتی تغییر رییس شورای شهر اهواز، فرمانداری اهواز نیز طبق قانون این طرح احتمالی  را بررسی و اعلام نظر را خواهد کرد. 

 جمشید سلحشور در گفتگو با ذره بین  نیز از پیش بینی واکنش های گروه بازنده خبر داد و گفت: شاید فراکسیون ده نفره  بخواهند طرحی را در مورد عزل ریاست شورا به صحن بیاورند، اما با توجه به لزوم همراهی 4 نفر دیگر این امکان کمی دور از ذهن به نظر می رسد.سلحشور این نوید را هم داد که مطمئنا جو ملتهبی که در حال حاضر وجود دارد، از بین خواهد رفت چراکه در کارهای فنی و اجرایی هیچ گونه موضع گیری فردی و گروهی جایی ندارد، زیرا هدف اصلی رسیدگی به مشکلات مردم است. این در حالی است که تجربه این جو در سال گذشته نیز وجود دارد و مطمئنا اوضاع سر و سامان خواهد گرفت.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
comment
0
0
comment لیست اسامی این افراد رو منتشر کنیید لطفا!
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار