شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۶۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹
در حمایت از مواضع استانداردر خصوص تردد خودروهای پلاک اروند صورت گرفت:
پس از حضور وزیر صنعت در برنامه پایش سیمای ملی و اظهارات وی درباره شعاع تردد خودروهای پلاک اورند  ،که موجب ابهاماتی در خصوص   آزاد بودن تردد  این خودروها در سراسر استان و مغایرت آن با مصوبات هیات دولت داشت، مسئولان و نمایندگان استانی نیز با انتقادات کم سابقه به وزیر صنعت، معدن و تجارت بر محق بودن مردم استان خوزستان که به فرموده امام راحل دین خود را به اسلام ادا کرده اند تاکید و خواستار تجدیدنظر وزیر کنهسال دولت تدبیر و امید در این زمینه شدند.

 در ادامه واکنش های مسئولان استان به اظهارات نعمت زاده می توان به تذکر سیدشریف حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی و مسعود  اسدي رييس مجمع تشكل هاي كشاورزي کشور اشاره کرد.

سید شریف حسینی  تذکر خود را به نعمت زاده وزیر صنعت و معدن و تجارت اختصاص داد. به گفته حسینی این تذکر بابت اظهارات غیر مسولانه و غیر مرتبط با وظایف وزیر در برنامه تلویزیونی پایش که موجب ایجاد نگرانی جدی برای مردم استان خوزستان شده است.

نماینده مردم اهواز در مجلس  علت ایراد این تذکر در صحن مجلس را اعتراضات گسترده مردم خوزستان در واکنش به اظهارات وزیر صنعت و معدن و تجارت دانست و توضیح داد: پس از اقدام درست و منطقی استاندار خوزستان مبنی بر تردد وسایل نقلیه منطقه آزاد اروند در سراسر استان، وزیر صنعت مصاحبه ای مبنی بر لغو یک طرفه تردد خودروهای مناطق آزاد داشته است که موجی از نگرانی در بین مردم خوزستان ایجاد کرده است.

مسعود اسدی رییس مجمع تشکل های کشاورزی کشور  نیز در برنامه مناظره تلویزونی که از شبکه اول سیما پخش شد ضمن دفاع جانانه و قاطع از صنف کشاورزان ، گریزی به تردد خودروهای منطقه آزاد اروند زد و گفت: در استانی به دستور استاندار تردد خودروهای منطقه آزاد در سراسراستان آزاد شده است اما وزیر صنعت با این طرح به بهانه حمایت از خودروسازان داخلی مخالفت کرده است. اسدی خطاب به وزیر صنعت گفت: آقای نعمت زاده بهتر است  پاسخگوی تولید بی کیفیت خودروهای داخلی و اتفاقات ناگوار در جاده های کشور باشد. 
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
یک بختیاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
comment
1
1
comment سلام . پاینده باد آقای اسدی و دکتر مقتدایی استاندار خوزستان که دلیرانه و بدون ترس از ترد شدن صندلی ریاست حرف حق را در رسانه ملی در حمایت از منافع استان خوزستان و مردم خون گرمش بیان کردند . خدامند حافظتان باشد (آمین)
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار