شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۴
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
هر بیمارستان طبق خدمات‌دهی و امکانات نیز رتبه‌بندی می‌شود و به جهت ارتقای کیفیت خدمات هتلینگ و افزایش فضای رقابتی بین بیمارستان‌ها، این کار‌ها را انجام می‌دهیم تا بیماران و نیروهای ما در بیمارستان از رضایتمندی خوبی برخوردار باشند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار به طرح هتلینگ بیمارستان گلستان اهواز اختصاص داده شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، اسماعیل ایدنی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح هتلینگ بیمارستان گلستان اهواز اظهار کرد: در برنامه تحول نظام سلامت که از 15 اردیبهشت‌ماه سال جاری در سراسر کشور آغاز شده یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار به بیمارستان گلستان اهواز برای اجرای طرح هتلینگ اختصاص داده شده است.

وی افزود: در برنامه تحول سلامت نیز چندین بسته خدمتی است که یکی از این برنامه‌ها ارتقای کیفیت هتلینگ بیمارستان‌های وابسته به وزارت بهداشت و درمان و آموزش است که تاکنون در این طرح در بیمارستان‌های رازی، ابوذر، سینا، طالقانی، سلامت و گلستان اهواز انجام و در شهرستان‌ها نیز به همین طور اجرا شده است. این طرح با هدف یکپارچهٔ کیفیت و کمیت هتلینگ بیمارستان‌ها و خدمت‌رسانی خواهد بود  تا بتوانیم رتبه استاندار سه ستاره در بین بیمارستان‌ها به خود اختصاص دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خاطر نشان کرد: هر بیمارستان طبق خدمات‌دهی و امکانات نیز رتبه‌بندی می‌شود و به جهت ارتقای کیفیت خدمات هتلینگ و افزایش فضای رقابتی بین بیمارستان‌ها، این کار‌ها را انجام می‌دهیم تا بیماران و نیروهای ما در بیمارستان از رضایتمندی خوبی برخوردار باشند.

وی ادامه داد: بعد از راه‌اندازی هتلینگ در بیمارستان‌ها نیز گروه نظارتی و ارزیابی به تمامی بیمارستان‌های استان اعزام و وضعیت آن‌ها را بررسی خواهند کرد.

ایدنی اولویت‌های اجرایی در این طرح را افزایش تعداد تخت‌های بستری، کیفیت میز غذایی، پای سرم، تشک، پتو و البسه بیماران، ایجاد فضای فیزیکی برای بیماران و همراهان آن، ارتقاء سیستم سرمایشی و گرمایشی، سرویس بهداشتی و سیستم احضار پرستاران عنوان کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار