اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۶
مدیرعامل کشت و صنعت کارون شوشتر خبر داد :
مدیرعامل کشت و صنعت کارون شوشتر گفت: برداشت نیشکر و تولید شکر در سال جاری در کشت و صنعت کارون بهتر از سال‌های قبل پیش بینی شده است.

عبدالمجید میرزاپور ظهر امروز در یادواره شهدای کشت و صنعت کارون شوشتر اظهار کرد: در سال جاری تلاش کرده‌ایم تا برداشت بیشتر و با کیفیت‌تر باشد و در این زمینه از همه توان موجود در این شرکت استفاده می‌کنیم.

وی افزود: تولید بیشتر در این شرکت با اشتغالزایی ارتباط مستقیم دارد و به این دلیل باید کوشید تا این شرکت در تولید به ظرفیت اسمی خود برسد که این مسئله بسیار دشوار ولی غیرممکن نیست.

میرزاپور با اشاره به اینکه روزهای سختی به این شرکت گذشته است، خاطرنشان کرد: کشت و صنعت کارون شوشتر روزهای دشواری را پشت سر گذاشته ولی می‌کوشیم که روزهای خوب و آسان این شرکت آغاز شود.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت کارون شوشتر تصریح کرد: مسئولان شهرستان شوشتر و گتوند در رفع مشکلات این شرکت همکاری بسیاری زیادی انجام می‌دهند و از همه آن‌ها در این زمینه تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به بمباران شرکت کشت و صنعت کارون شوشتر در دفاع مقدس اضافه کرد: در بمباران‌های انجام شده رژیم بعث عراق 87 شهید در این شرکت تقدیم انقلاب اسلامی شد و فعالیت این شرکت بار دیگر در دوران دفاع مقدس از سرگرفته شد.

میرزاپور در پایان تاکید کرد: راه اندازی مجدد این شرکت به نحوی معجزه آسا بود و به این دلیل شادی زیادی را در دل پرسنل این شرکت ایجاد کرد و تاکنون این شرکت سرپا ایستاده و به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

مرجع / فـارس

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار