اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۳
مدیر امور بیمارستان ها و تعالی خدمات بالینی معاونت درمان در جلسه توجیهی که در معاونت درمان برگزار شد بر تشکیل کارگروه های تخصصی اعتبار بخشی این معاونت تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز، دکترپژمان بختیاری نیا در این نشست ضمن تبریک اعیاد فرخنده قربان و غدیر خم و قدردانی از تلاش های صورت گرفته در زمینه اعتباربخشی گفت: کارگروه های تخصصی اعتباربخشی از چند ماه گذشته تشکیل شده و در یازده محور از محورهای اعتباربخشی که در اجرا با اشکالات بیشتری همراه بود کار کارشناسی انجام دهد.
وی گفت: با اعتباربخشی صورت گرفته در سال گذشته، بیش از یک هزار واحد بیمارستانی مورد ارزیابی قرار گرفتند. 
این مقام مسوول با بیان اینکه این کارگروه ها تاکنون به نتایج خوبی دست یافته و بعضا تولیداتی نیز داشته اند، افزود: تمامی نتایج پس از بازنگری به بیمارستان ها ابلاغ خواهند شد.
مدیر امور بیمارستان ها و تعالی خدمات بالینی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز با تاکید بر حضور ارزیابان وزارتی در بیمارستان ها و لزوم آمادگی سطوح مختلف بیمارستان ها تصریح کرد: در هفته های اخیر با مشارکت خانم پیمان پور، کارشناس امور بیمارستان ها و آقای دکتر اختردانش، مسئول واحد انفورماتیک معاونت درمان کار بزرگی به انجام رسید و آن، تجزیه و تحلیل سنجه های مربوط به سال گذشته بود که محور به محور مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت وضعیت کلی بیمارستان های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی بر اساس اطلاعات استخراج شده، ترسیم شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار