شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۷۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۷:۰۸

بازیکن ملی‌پوش تیم ملی زیر 22 سال گفت: خروج بازیکنان مستعد آبادانی در سال‌های اخیر از این منطقه به شکل‌گیری فاجعه نزدیک است.

محمدرضا حمدی‌اصل در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: با وجود اینکه مشوق اصلی من برای حضور در میادین فوتبال پدر و عمویم بودند، ولی پیشرفتم در این رشته ورزشی را مدیون آلفردو کاسیمیرو؛ مربی اسبق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان هستم.

وی در همین خصوص اضافه کرد: این مربی پرتغالی مرا در بازی مقابل پیکان قزوین در فصل گذشته لیگ برتر به میدان فرستاد و این اتفاق را در بازی بعدی مجموعه مقابل تراکتورسازی تبریز نیز تکرار کرد.

هافبک پیشین تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: با وجود اینکه آلفردو قصد داشت مرا در بازی‌های بعدی لیگ برتر نیز به شکل ثابت به میدان بفرستد، ولی برخی از بازیکنان بزرگ‌تر تیم در آن سال این اجازه را از وی گرفتند.

وی از علت صادر شدن رضایتنامه‌اش از سوی باشگاه صنعت نفت آبادان در نیم فصل مسابقات لیگ برتر پشت سر گذاشته شده گفت و خاطر نشان کرد: بعد از رفتن آلفردو و روی کار آمدن غلامحسین پیروانی این مربی شیرازی هیچ اعتقادی به بازیکنان جوان نداشت و مرا از جمع اسامی 18 نفر اصلی تیم حذف کرد.

حمدی‌اصل تصریح کرد: بعد از خروج از لیست 18 نفر نهایی در هر مسابقه با وجود سپردن مربیگری تیم به کاستا و اعتقاد این مربی به جوان‌ترها حتی اجازه نداند که وی فوتبال مرا ببیند و رضایتنامه بنده که 13 سال سابقه حضور در تیم‌های مختلف صنعت نفت را داشتم به راحتی صادر کردند.

وی اضافه کرد: خروج بازیکنان آبادانی مثل من، طالب ریکانی و علی عساکره که از کودکی در تیم فوتبال صنعت نفت حضور داشتیم از این شهر اتفاقی نزدیک به فاجعه است.

هافبک تیم ملی زیر 22 سال فوتبال متذکر شد: با وجود اینکه مورد بی‌مهری باشگاه صنعت نفت قرار گرفته بودم علیرضا منصوریان؛ سرمربی تیم ملی زیر 22 سال با دیدن فیلم بازی‌هایم مرا برای حضور در اردوی این تیم دعوت کرد.

وی خاطر نشان کرد: نگاه خدا و لطف او بود که باعث شد به تیم ملی دعوت بشوم و این فرصت مناسب را به راحتی از دست نمی‌دهم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار