اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۴
به گزارش خبرنگار روناش ، "جشنواره و نمایشگاه آفتاب مهر” بمناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و همچنین بمناسبت اعیاد فرخنده قربان و غدیر به همت فعالین فرهنگی ، دانشجویی و سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول و با همکاری ریاست و مسئولین واحد از دهم مهر ماه ۱۳۹۳ در دانشکده شیخ انصاری این دانشگاه برگزار […]

به گزارش خبرنگار روناش ، "جشنواره و نمایشگاه آفتاب مهر” بمناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و همچنین بمناسبت اعیاد فرخنده قربان و غدیر به همت فعالین فرهنگی ، دانشجویی و سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول و با همکاری ریاست و مسئولین واحد از دهم مهر ماه ۱۳۹۳ در دانشکده شیخ انصاری این دانشگاه برگزار و تا هفدهم مهر ماه نیز ادامه دارد .

در بخش ۸ غرفه ای نمایشگاه این جشنواره ، تشکل در شُرف تاسیس انجمن اسلامی دانشگاه آزاد دزفول ، کانون قرآن و عترت ، بسیج دانشجویی ، کانون دانشجویی هلال احمر ، انجمن های علمی و معاونت پژوهش و فناوری به توضیح و ارائه فعالیت ها و آثار خود پرداختد .

از سایر برنامه های این جشنواره در طول این یک هفته می توان به برگزاری دعای پرفیض عَرفه ، اجرای تئاتر توسط هیئت دانشجویی آرمان و همایش مهارت های قبل از ازدواج و همچنین همکاری با ستاد غدیر شهرستان دزفول جهت برپایی همایش امامت و ولایت اشاره کرد .

جشن تحلیف دانشجویان جدیدالورود این دانشگاه هم امسال با سبکی متفاوت برگزار و از مهم ترین تغییرات آن پخش زنده موسیقی توسط آقایان سید امیر سید آقامیری (سنتور) ، فرزاد اهورا (ویولن) و مجتبی پردیش (تمبک) بوده ، که با استقبال بسیار خوب دانشجویان حاضر در سالن اجتماعات شیخ انصاری مواجه گردید . امروز جشن تحلیف دانشجویان پسر انجام و فردا هم جشن تحلیف دانشجویان دختر برگزار خواهد شد . در پایان این جشن هم از دانشجویان پذیرایی صورت گرفت و سپس آنان به ضیافت ناهار دعوت شدند .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار