اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۴
فرماندار مسجدسلیمان :
فرماندار مسجدسلیمان از آغاز عملیات ساخت پتروشیمی این شهرستان خبر داد و گفت: احداث این پروژه تاثیر زیادی در ایجاد اشتغال در مسجدسلیمان دارد.

علیرضا گروئی اظهار کرد: عملیات اجرایی ساخت پتروشمی در این منطقه آغاز شده و کارهای مربوط به احداث آن در حال انجام است.

وی در ادامه به کارهای صورت گرفته برای انجام مراحل اجرایی ساخت پتروشیمی در مسجدسلیمان اشاره کرد و  افزود: در حال حاضر مسئله فایناینس این پروژه حل شده، اعتبارات ساخت پتروشمی این شهرستان نیز برطرف شد و ساخت این پروژه در حال انجام است.

رئیس شورای اداری مسجدسلیمان با بیان این که ساخت پتروشیمی با سرعت بیشتری در حال انجام است، اضافه کرد: به دلیل مشکلات اعتباری و فاینایس مدتی چند ماهه روند ساخت این پروژه کند شده بود که خوشبختانه با حل این 2 مشکل روند احداث آن ادامه پیدا کرد.

وی درباره اشتغالزایی این پروژه بیان کرد: ساخت پتروشیمی در مسجدسلیمان طی چند فاز انجام می شود که با توجه به فازهای مختلف نیروهای زیادی را جذب خواهد کرد.

گوروئی اجرای پتروشیمی در شهرستان مسجدسلیمان را یک طرح بلند مدت توصیف کرد و گفت: این پروژه در ابتدای راه است که امیدواریم با ساخت آن مشکلات بیکاری و اشتغال جوانان و افراد جویای کار در منطقه تا حدود زیادی حل شود.

وی با اشاره به نرخ بالای بیکاری در مسجدسلیمان تصریح کرد: ساخت کارخانه آلومینیوم یکی از طرح هایی است که سبب ایجاد اشتغال می شود.

فرماندار مسجدسلیمان عنوان کرد: همچنین پتروشیمی در این شهرستان می تواند برای ایجاد اشتغال در منطقه تاثیر به سزایی بگذارد زیرا با راه اندازی این پروژه مهم در منطقه، افراد زیادی جذب و مشغول به فعالیت می شوند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار