اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۸
مسعود پاکزاد سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان طی حکمی از سوی دکتر جادری به عنوان مشاور استاندار در امور روابط عمومی منصوب شد.
  
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مسعود پاکزاد سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان طی حکمی از سوی دکتر جادری به عنوان مشاور استاندار در امور روابط عمومی منصوب شد.
 
به گزارش شارا از بندرعباس به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، دکتر جادری در متن این حکم خطاب به مسعود پاکزاد آورده است: با عنایت به سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به سمت مشاور استاندار در حوزه روابط عمومی و امور بین الملل منصوب می‌شوید.
 
 امید است با همکاری و هماهنگی تمامی مدیران و با رعایت اعتدال و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تعامل مطلوب با رسانه‌ها، شناسایی مشکلات و اقناع افکار عمومی موفق و پیروز باشید.
 
مسعود پاکزاد در بخشی از سوابق خود سرپرستی اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، عضو شورای آموزش و پرورش استان، رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان، دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت و مدیر عاملی خانه مطبوعات را دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار