اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۲
مشاور استاندار و مدیرکل بازرسی مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خوزستان با حضور در شهرستان آبادان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای این منطقه ، یاد و خاطره رشادت های آیت ا... جمی را گرامی داشت و دستور استاندارخوزستان مبنی بر تسریع و رسیدگی به امور شهروندان و تلاش در انجام امور زیربنایی را به مسئولان این شهرستان ابلاغ نمود.




















 مشاور استاندار و مدیرکل بازرسی مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خوزستان با حضور در شهرستان آبادان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای این منطقه ، یاد و خاطره رشادت های آیت ا... جمی را گرامی داشت و دستور استاندارخوزستان  مبنی بر تسریع و رسیدگی به امور شهروندان و تلاش در انجام امور زیربنایی را به مسئولان این شهرستان ابلاغ نمود.

سید کریم سید نور  از پروژه های فعال شهرداری آبادان  بازدید و درجریان عملیات  آن قرارگرفت.

در این بازدید سه ساعته مدیرکل بازرسی و مدیریت عملکرد امور حقوقی استانداری خوزستان که محمودرضا شیرازی شهردار آبادان و جمال گلی معاون فنی و عمرانی وی را همراهی می کردند  از پروژه های در دست احداث پارکینگ طبقاتی خلیج فارس (با مشارکت بخش خصوصی و با اعتبار بالغ بر 25 میلیارد تومان) و همچنین سالن چند منظوره فرهنگی ورزشی شهدای شهرداری، بلوار ساحلی بهمنشیر، بلوار تانک فارم، سالن بزرگ نمایشگاهی شهرداری با مساحت 2 هزار متر مربع، زمین های فوتبال چمن مصنوعی، بوستان های بزرگ ملت (دوم مهر)، میثاق و پیروز و برخی دیگر از پروژه های زیربنایی شهرداری بازدید کردند.

ایشان ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی پروژه های فعال شهرداری، از تغییرات به عمل آمده در چهره شهر آبادان از جمله ورودی ها و مناطق محروم شهر آبادان بخصوص مناطق حاشیه ای شهر و ذوالفقاری از شهردار این شهر تقدیر  به عمل آورد.

مدیرکل بازرسی و مدیریت عملکرد امور حقوقی استانداری خوزستان ، اقدامات چند سال اخیر شهردار آبادان را در تغییر بنیادی چهره شهر و اجرای پروژه های بزرگ زیربنایی در این شهر قابل تقدیر و تحسین ارزیابی نمود.

سید نور عملکرد شهردار آبادان را قابل دفاع عنوان و اظهار داشت: حمایت و همکاری تمامی دستگاه های اجرایی در شهرستان امری مهم و ضروری است زیرا رضایت مندی شهروندان از عملکرد دستگاه های اجرایی مهمترین هدف است که می بایست در این راه به صورت قانونی عمل نمود و به مهم ترین هدف خود که همان امر مهم خدمت رسانی می باشد دست یافت.

  وی  در ادامه، ضمن درخواست از مدیر ارشد شهری آبادان مبنی بر توجه ویژه به مناطق کم برخوردار خاطرنشان ساخت : خوشبختانه در طی سال های اخیر اقدامات خوبی از سوی شهرداری صورت گرفته است که باید تداوم داشته باشد و در راه خدمت رسانی و رسیدگی  به نقاط مختلف از سطح شهر تفاوتی نداشته باشد و شهروندان در جای جای این شهر از خدمات شهرداری به صورت یکسان بهره ببرند.

 مدیرکل بازرسی و مدیریت عملکرد امور حقوقی استانداری با انتقاد از وضعیت شبکه دفع فاضلاب برخی از نقاط شهر و تجمع آب فاضلاب منازل در بعضی محلات که سلامت روحی و روانی ساکنان این محلات را به خطر می اندازد خواستار پیگیری های لازم و رسیدگی فوری مسئولین مرتبط شد و گفت: قطعا وضعیت نابهنجار فاضلاب را بصورت ویژه به جناب استاندار گزارش خواهم کرد.

حفاری های ترمیم نشده ادارات حفار، بخش دیگری از بازدیدهای مدیرکل بازرسی و مدیریت عملکرد امور حقوقی استانداری بود که نارضایتی ایشان را سبب گردید و خواستار بررسی و پیگیری فوری ادارات مرتبط در این زمینه شد.  

ایشان همچنین ضمن ابراز تاسف در خصوص عدم گازرسانی به  بسیاری از محلات شهر، از شرکت گاز استان درخواست کرد در این زمینه برنامه ریزی و اقدام لازم را بنماید تا شهروندان تمامی نقاط شهر به این نعمت دسترسی داشته باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار