اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۴
با حضور معاون امور بانکی و بیمه وزارت اقتصاد :
اسماعیل للـه گانی به عنوان مدیر عامل جدید بانک قرض الحسنه مهر ایران تعیین شد.
  

به گزارش اکو ویژن ، اسماعیل للـه گانی که تا پیش از این ریاست هیأت مدیره بانک رفاه را برعهده داشت، به عنوان مدیر عامل جدید بانک قرض الحسنه مهر ایران تعیین شده است.

غلامرضا مصطفی پور که از سال 86 همزمان با تأسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران تاکنون سمت مدیرعاملی این بانک را برعهده داشت، 19مهر ماه 93 هدایت این بانک را به دست مدیر جدید بانک قرض الحسنه مهر ایران سپرد.

این مراسم با حضور جمعی از مدیران و مسئولین اقتصادی از جمله معاونت امور بانکی و بیمه وزارت اقتصاد و دارایی، معاونت مالی و اداری بانک مرکزی، فرماندار تهران، مدیران عامل بانک های صادرات، رفاه، توسعه صادرات و حکمت ایرانیان و اعضای هیات مدیره تعدادی از بانک ها ، مدیران و کارشناسان سیستم بانکی در ساختمان مرکزی بانک قرض الحسنه مهر ایران برگزار شد.

محمد پاریزی معاون امور بانکی و بیمه وزارت اقتصاد با بیان اهمیت قرض الحسنه در آیات و احادیث ، به تأکیدات مقام عالی وزارت در خصوص جایگاه بانک قرض الحسنه مهر ایران اشاره کرد.

مصطفی پور نیز طی سخنانی گزارشی از فعالیت ها و عملکرد دوران مدیریت خود ارائه نمود.

للـه گانی نیز به عنوان مدیرعامل جدید بانک قرض الحسنه مهر ایران با بیان مطالبی پیرامون بانکداری اسلامی و قرض الحسنه و مطالعاتی که در این زمینه انجام شده، به بیان برنامه های خود پرداخت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار