اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۱
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان:
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان گفت: طرح تحول سلامت از دغدغه‌های رئیس جمهور و از سری طرح‌های اولویت‌دار کشور است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محسن اورکی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بیمه سلامت استان خوزستان، اظهار کرد: طرح تحول سلامت از دغدغه‌های رئیس جمهور و از سری طرح‌های اولویت‌دار کشور است.

وی افزود: بررسی افکار عمومی و میزان رضایتمندی سیاسی اجتماعی جامعه از طرح‌ها، از زمانی که این طرح اجرا شد، نشان می‌دهد که میزان رضایتمندی جامعه از این طرح، نسبت به گذشته، به نسبت فزاینده‌ای مثبت بوده است.

اورکی ابراز امیدواری کرد: مسئولان با پایش و پیگیری مجدانه، این طرح را که از طرح‌های اساسی و بنیانی برای توسعه کشور است، به انجام برسانند.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان ادامه داد: با توجه به وضعیت کنونی جامعه، نمی‌توانیم نسبت به این طرح اهمال و کم‌کاری کنیم؛ زمانی که جامعه نسبت به خدمتی امیدوار شد، اگر در بین راه به دلیلی با نقصان و کمبود آن خدمت را دریافت کنند، اثربخشی خدمت کم خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بخش اعظم کسانی که از این طرح بهره می‌برند، قشر آسیب‌پذیر جامعه است، یادآور شد: این طرح در بیمارستان‌های آموزشی دانشگاه‌ها اجرا می‌شود و عمدتا قشر کم‌درآمد جامعه به بیمارستان‌های آموزشی مراجعه می‌کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار