اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۴
معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان خبر داد
معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان از نجات جان چهار نفر از سرنشینان یک فروند شناور مضطر در اروندرود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر امام خمینی(ره)، ابوطالب گرایلو ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مرکز جستجو و نجات دریایی بندر امام خمینی (ره) موفق شد با بهره‌گیری از مشارکت شناورهای در حال تردد در دهانه اروندرود، جان چهار نفر از سرنشینان یک فروند شناور مضطر در آن منطقه را نجات دهد.

وی در ادامه با اشاره به وظایف مرکز جستجو و نجات دریایی این مجتمع بندری، رصد، جستجو و نجات جان دریانوردان در آب‌های حوزه استحفاظی استان خوزستان را از اهم این وظایف برشمرده و افزود: به این منظور پس از شنیدن پیام اضطرار یک فروند شناور در محدوده‌ی اطراف دهانه اروند رود، این مرکز ضمن بررسی و در نظرگرفتن شرایط شناور مضطر، با مشارکت شناورهای در حال تردد در آن نواحی موفق شد ضمن دادن تجهیزات به آن شناور، سرنشینان آن را از خطر نجات داده و نسبت به انتقال فرد مصدوم به مرکز درمانی اقدام کند.

گرایلو در ادامه افزود: مرکز جستجو و نجات دریایی بندر امام خمینی (ره) به عنوان بزرگ‌ترین و مجهز‌ترین مرکز امداد رسانی در شمال خلیج فارس از ابتدای سال جاری تاکنون طی 4 عملیات دریایی موفق به نجات 15 نفر در شناورهای مضطر شده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار