اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۸
مهندس رکن‌الدین جوادی در حكمی از زحمات مهندس حميد بورد مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب قدردانی و مهندس بيژن عاليپور را به عنوان مدیرعامل و عضو اصلي هيئت مديره شرکت ملی مناطق نفتخيز جنوب منصوب کرد.
 با حکم معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران مهندس بيژن عاليپور به عنوان مدیرعامل و عضو اصلي هيئت مديره شرکت ملی مناطق نفتخيز جنوب منصوب شد.
 
به گزارش روابط عمومي شرکت ملی مناطق نفتخيز جنوب، مهندس رکن‌الدین جوادی در حكمی از زحمات مهندس حميد بورد مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب قدردانی و مهندس بيژن عاليپور را به عنوان مدیرعامل و عضو اصلي هيئت مديره شرکت ملی مناطق نفتخيز جنوب منصوب کرد.
 
در حكم مهندس جوادي خطاب به مهندس عاليپورعالي پور آمده است: " با عنايت به سوابق و تجربيات ارزشمند جنابعالي در توسعه و توليد و موافقت هيئت مديره شركت ملي نفت ايران در جلسه مورخه20 مهر 93 به موجب اين حكم به عنوان "مديرعامل و عضو اصلي هيئت مديره شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب" منصوب مي شود.
 
اميد است با اتكال به خداوند متعال و همراهي و همدلي مديران و كاركنان ارزشمند آن شركت، در انجام ماموريت هاي محوله موفق باشيد.
 
با توجه به اهميت و نقش آن شركت در تامين بخش عمده و اصلي نفت كشور، گاز و فرآورده هاي مربوطه ضرورت دارد تمامي تلاش خود را براي انجام وظايف، ماموريت هاي محوله، توسعه و راهبري شركت وفق اساسنامه، برنامه مصوب جاري و پنج ساله و همچنين سند چشم انداز را با لحاظ نمودن اولويت هاي زير به كار گيريد.
1. شناخت و بكارگيري پتانسيل ها و قابليت هاي بالقوه شركت
2. بازبيني ساختار و روش ها با هدف ايجاد شفافيت، تسهيل و تسريع انجام وظايف محوله
3. تقويت اركان شركت با نگاه ساختاري و قانونمند
4. ايجاد فرصت براي نيروهاي متخصص و متعهد با هدف بهبود عملكرد و انجام به موقع و مناسب ماموريت هاي سازمان
5. جذب و بكارگيري نيروهاي مومن، شايسته و با استعداد جهت ارتقا توان توسعه اي، عملياتي و مديريتي شركت و شركت هاي تابعه
6. توسعه و تعميق آموزش كاركنان در كليه سطوح با هدف افزايش بهره وري و بهبود ساز و كار اجرايي شركت و تربيت كارشناسان و مديران شايسته
7. اولويت بندي طرح هاي توسعه اي با نگاه ميادين مشترك در كل حوزه فعاليت آن شركت
8. تقويت اخلاق حرفه اي در كليه سطوح سازمان
9. بررسي و تهيه برنامه هاي جبراني براي پروژه ها و طرح هاي توسعه اي با بكارگيري تدابير لازم براي افزايش بهره وري، برنامه ريزي، هدايت و نظارت مناسب
10. توجه به توسعه و بهره برداري صيانتي از مخازن نفت و گاز
11. افزايش ظرفيت و ميزان توليد
12. اتخاذ تدابير لازم جهت نگهداري بهينه از تاسيسات و افزايش ضريب بازيافت از ميادين
13. نوسازي و بهسازي تاسيسات موجود
14. ايجاد ساز و كارهاي مناسب در بخش نگهداري و تعميرات با هدف كاهش هزينه ها و افزايش بهره وري بيشتر واحدهاي عملياتي و توليدي
15. بهبود و سالم سازي فرآيندهاي امور جاري و تصميم گيري سريع و شفاف در جهت تحقق صحيح و به موقع ماموريت هاي محوله
16. بررسي، پيش بيني و اتخاذ تدابير لازم براي ايجاد انعطاف در توليد، متناسب با برنامه هاي و تعهدات شركت و نيازهاي صادارات نفت خام
17. پيشگيري از هزينه هاي غيرمزتبط با ماموريت و مسوليت هاي سازمان با هدف صيانت از بيت المال
18. هدايت و نظارت حرفه اي بر عملكرد شركت هاي تابعه
19. توجه و تقويت HSE با فرهنگ سازي و سازماندهي گسترده با هدف افزايش ايمني، حفظ سلامت و بهداشت كاركنان و حفاظت از محيط زيست
20. ارتقا سطح گزارش گيري و گزارش دهي
 
ضرورت دارد ظرف يك ماه گزارشي جامع از آخرين وضعيت شركت به لحاظ گردش كار، ساختار اجرايي، برنامه هاي مصوب و عملكرد، موفقيت ها و نگراني ها در انجام ماموريت هاي محوله و افق هاي برنامه و راهكارهاي بهبود براي طرح در هيئت مديره محترم شركت ملي نفت ايران ارائه کنید.
 
مهندس عالیپور دانش آموخته فوق ليسانس مهندسي مكانيك است كه افزون بر 35 سال سابقه در رده هاي مختلف مديريتي در مناطق نفتخيز جنوب فعاليت کرده و پيش از اين به عنوان مشاور استاندار خوزستان در امور طرح ها و پروژه های عمرانی مشغول خدمت بوده است.
 
مدير مهندسي و ساختمان شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب، معاون مدير (طرح هاي راه و ساختمان)، معاون رئيس اداره كل مهندسي راه و ساختمان و رئيس اداره كل مهندسي راه و ساختمان از مسئوليت هاي مهندس عاليپور در مناطق نفتخيز جنوب به شمار مي آيد.
 
مهندس جوادي همچنين در حكم ديگري مهندس حميد بورد مديرعامل پيشين مناطق نفتخيز جنوب را به عنوان مشاور خود منصوب كرد؛ شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با راهبري 60 مخزن نفتي در جنوب غرب كشور بزرگترین شرکت تولید کننده نفت تابع شركت ملي نفت ايران است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار