اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۸
رئیس سازمان بسیج عشایری از برگزاری همایش بین‌المللی عشایر عرب و عراق با عشایر ایران در خوزستان در آینده نزدیک خبر داد.

 دوستعلی آزوغ رئیس سازمان بسیج عشایری از برگزاری همایش بین‌المللی عشایر عرب و عراق با عشایر ایران در خوزستان در شرایط خاص منطقه در راستای وحدت هرچه بیشتر اقوام ایرانی و اقوام عرب خبر داد.
وی اهداف این همایش را وحدت، برقراری روابط دوستانه و صمیمانه بین عشایر دو کشور، انتقال تجربیات ارزشمند عشایر بسیجی در زمینه مسائل اقتصادی، امنیتی و مسائل مورد علاقه دو طرف بیان کرد.
رئیس سازمان بسیج عشایری، میهمانان این مراسم را سران عشایر اعراب، سران طوایف عراق و عشایر ایران عنوان کرد.
آزوغ تصمیم دستگاه قضایی عربستان در صدور حکم اعدام شیخ نمر النمر از علمای برجسته شیعی و منتقد رژیم آل‌سعود را به شدت محکوم کرد.
وی به تاثیر کلمات و قدرت نفوذ این روحانی اشاره داشت و افزود: قدرت کلمات در مقابله با حاکمیت آل‌سعود بسیار قدرتمندتر از سلاح است.
رئیس سازمان بسیج عشایری با اشاره به ساکت نماندن مردم منطقه نسبت به این بی‌عدالتی آشکار در حکومت آل‌سعود، تصریح کرد: اینجانب به نمایندگی از خیل عظیم عشایر بسیجی و باغیرت و اقوام ایرانی و عشایر عراق صدور این حکم را محکوم کرده و مطمئن هستم این‌گونه رفتارها جز تضعیف هرچه بیشتر موقعیت منحوس آل‌سعود در منطقه و میان مردم عربستان نتیجه‌ای در بر نخواهد داشت و مردم عربستان با این‌گونه احکام دست از مبارزه خود برنمی‌دارند و رژیم آل‌سعود تاوان جنایت‌های خود را یکجا را می‌دهد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار