شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۴
مدیرکل سازمان حج و زیارت خوزستان:
مدیرکل سازمان حج و زیارت خوزستان گفت: تمام زائران برگشته در سلامت کامل هستند و در سفر حج و زیارت امسال هیچ‌گونه مورد ابتلا حجاج خوزستانی به ویروس ابولا گزارش نشده است.

ناصر حویزاوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: نشست پرواز حجاج استان از 24 مهر آغاز و تا 28 مهر ماه جاری ادامه دارد.

وی افزود: نشست پروازهای حجاج از پنج‌شنبه و جمعه یک برگشتی و امروز شنبه دو برگشتی را داشتیم و فردا یکشنبه نیز دو پرواز از سایر شهرستان‌های استان را خواهیم داشت.

مدیرکل سازمان حج و زیارت خوزستان ادامه داد: برگشتی‌ها شامل شهرستان آبادان، شادگان و برخی از شهرستان اهواز بودند و این برگشتی تا 28 مهر ماه جاری ادامه دارد.

حویزاوی اضافه کرد: تمام زائران برگشته در سلامت کامل هستند و در سفر حج و زیارت امسال هیچ‌گونه مورد ابتلا حجاج خوزستانی به ویروس ابولا گزارش نشده است.

وی خاطر نشان کرد: با هماهنگی کمیته امداد امام خمینی استان که قبل از سفر حجاج انجام گرفت، هزینه و دریافتی‌های حجاج را به افراد بی‌بضاعت و ایتام خوزستانی اعطاء خواهیم کرد.

این مدیرکل در پایان از تمام ارگان‌هایی که با سازمان حج و زیارت همکاری داشته‌اند تشکر کرد و گفت: پلیس و کادر فرودگاه، نیروی انتظامی، سپاه و بسیج مستضعفان از جمله ارگان‌هایی هستند که با سازمان حج و زیارت همکاری مطلوبی داشته‌اند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار