اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۱
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر شادگان:
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شادگان گفت: شهرداری موظف است پروژه‌های ناتمام شهری را تکمیل کند.

عبدالامام نعیم فلاحیه ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به داستان ناتمام تعیین تکلیف پروژه‌های راکد و نیمه تمام شهری اظهار کرد: مطالبه جدی و اساسی شهروندان و شورای شهر از شهرداری این موضوع بوده که در هشت ماه گذشته آنچنان‌ که باید و شاید به آنها توجه نشده است.

وی با بیان اینکه رسیدگی به عمران شهری جزو وظایف شهرداری است، تصریح کرد: عمران شهری از حوزه‎های بسیار مهم رسیدگی است تا جایی که شاید اگر پروژه‎های غیرعمران شهری نیمه کاره باشد مردم خیلی معترض نباشند، ولی اگر یک پروژه عمرانی شهری حتی اگر به کندی آغاز شود مردم نسبت به این موضوع واکنش نشان خواهند داد و آن زمان است که افکار منفی در جامعه ایجاد می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شادگان با بیان اینکه رکود پروژه‌های نیمه‌تمام موجب ضرر و زیان شده و هزینه‌های اضافه بر دوش شهرداری می‌گذارد، یادآور شد: باید تمام مجموعه شهرداری با برنامه‌ریزی مناسب، پروژه‌های قابل تکمیل را در کوتاه‌ترین زمان به اتمام برسانند.

عضو شورای اسلامی شهر شادگان در پایان گفت: اگر تا اتمام فصل کار این پروژه‌ها تمام نشود، با آغاز فصل سرما با رکود مواجه خواهد شد که این به صلاح شهروندان و شهرداری نیست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار