اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۰۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۵
مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان:
کاظمی‌نژاد افزود: از دیدگاه استانی نیز باید دید که ابتدا خودمان برای رودخانه کارون چه کرده‌ایم و آیا این رودخانه به عنوان شاهرگ حیاتی این استان و ما به عنوان نسلی که باید به این میراث ارزنده را به نسل‌های آینده منتقل کنیم، توانستیم آن را از مسیر طبیعی‌اش خارج نکنیم.
مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان گفت: در حال حاضر از 32 نقطه فاضلاب و پساب‌های شهری وارد آب رودخانه کارون می‌شود.
 خبرگزاری فارس: فاضلاب و پساب‌های شهری از 32 نقطه وارد رودخانه کارون می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، پیمان کاظمی‌نژاد، ظهر امروز در نشست علمی کنفرانس رودخانه کارون، اظهار کرد: در بعد حاکمیتی جلسات متعددی بین استاندار خوزستان و استاندار اصفهان برگزار شد که در اثر آن از حفاری تونل بهشت جلوگیری شد.

وی افزود: از دیدگاه استانی نیز باید دید که ابتدا خودمان برای رودخانه کارون چه کرده‌ایم و آیا این رودخانه به عنوان شاهرگ حیاتی این استان و ما به عنوان نسلی که باید به این میراث ارزنده را به نسل‌های آینده منتقل کنیم، توانستیم آن را از مسیر طبیعی‌اش خارج نکنیم.

کاظمی‌نژاد گفت: در طرح‌های اجرایی در استان، استاندار و معاونت عمرانی با جدیت در هر طرحی به دنبال حفظ و حراست رودخانه کارون و دیدگاه زیست محیطی آن طرح هستند که در صورت مغایرت یا جلوی طرح گرفته می‌شود یا تعریف‌های زیست‌محیطی آن طوری طراحی می‌شود که کارون دچار ظلم نشود.

مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان تصریح کرد: در این سالیان خیلی بهتر می‌توانسیتم از فرصتی که خدا در اختیار ما گذاشته است، استفاده کنیم و ظلمی در حق کارون روا نشود.

وی با بیان اینکه پروژه یک هزار و 300 میلیارد تومانی برای ایجاد فرصت‌های گردشگری و استفاده از جذابیت‌های رودخانه کارون و احیای آن تعریف شده است، اذعان کرد: از این فرصت‌ها باید استفاده کرد چراکه به دنبال آن اشتغال و پویایی را خواهد داشت.

کاظمی‌نژاد با اشاره به اینکه در حال حاضر از 32 نقطه فاضلاب و پساب‌های شهری وارد آب رودخانه می‌شود، یادآور شد: در طرح‌هایی که ارائه می‌شود استانداری تمام مسائل زیست‌محیطی رودخانه کارون را دنبال می‌کند.

مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان خاطر نشان کرد: در زمان استانداری آقای مقتدایی با تاکیدات و پیگیری‌های جدی و همت و اهمیت عمومی در دولت و استان صورت گرفت تا جایی که بحث حفاری تونل انتقال آب متوقف شد.

وی ادامه داد: پیگیری‌های انجام شده، پیشرفت خوبی داشته و حق کارون در خوزستان اخذ شد؛ در این پیگیری‌ها مهمترین فاکتور همت مردم و پیگیری اصحاب رسانه بوده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار