اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۰۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۴
مديركل آموزش و پرورش خوزستان خواستار افزایش سرانه فضای ورزشی در این استان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقي زاده پیش از ظهر امروز در مراسم تجليل از افتخار آفرينان ورزشكار دانش آموز به مناسبت هفته تربيت بدني عنوان كرد: همه ما به اين نكته معتقديم اگر بخواهيم تمدني، جامعه اي يا كشوري را از درون تهي و تخريب كنيم بايد فرزندان و دانش آموزان را از آن جدا و در مسير و هدفي غير مرتبط با هويت و فرهنگ كشورشان سوق داد.

وی افزود: جامعه اي كه مي خواهد در مسير توسعه و پيشرفت قرار بگيرد بايد به فكر سرمايه هاي واقعي آن كشور بود و دانش آموزان سرمايه هاي هر جامعه اي هستند.

مديركل آموزش و پرورش خوزستان بيان كرد: بايد در زمينه هاي ورزش نهايت تلاش خود را بكنيم تا فرزنداني قهرمان پرورش دهيم در این راه بايد به دانش آموزان كمك كرد تا در تمام زمينه ها خصوصا ورزش پيشرفت كنند چرا كه ورزش هويت فرهنگي ماست و ملتي كه ورزشكار باشد در واقع جامعه سالم و پويا دارد.

تقي زاده تاكيد كرد: كشور ما با ورزش هاي قهرماني فرهنگ و هويت ايران را به دنيا معرفي مي كنند پس بايد سهم استان خوزستان را افزايش دهيم.

وی ورزش را تاثير گذار در تمام ابعاد زندگي دانست و گفت: با دقت در بعد اجتماعي، سياسي و جهاني به وضوح تاثير ورزش و موفقيت هاي آن را مشاهده مي كنيم. در بحث فرهنگ و مذهب نيز ورزش حرف هاي زيادي براي گفتن دارد و نبايد فراموش كرد پيامبر و اهل بيت سفارشات يادي در رابطه با امر ورزش داشتند.

مديركل آموزش و پرورش خوزستان بيان كرد: خانواده ها بايد توجه خاصي به ورزش فرزندان خود داشته باشند و در اين امر ياري رسان ما برای كشف استعدادهاي ورزشي كشور و استان شوند.

تقي زاده عنوان كرد: اگر در ورزش موفق شويم قطعا در زمينه توليد علم و دانش در رتبه هاي بالايي قرار مي گيريم چرا كه از نظر پژوهشي هم اين امر ثابت شده است جامعه ورزشكار جامعه اي سالم و دانش آفرين است.

وي در پايان گفت: بايد سرانه ورزش در استان را بالا ببريم تا قهرمانان استان خوزستان را بيشتر از اين حمايت كنيم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار