اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۰۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۷
نماینده مردم اهواز در مجلس:
خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم اهواز، کارون، حمیدیه و باوی گفت: براساس پیگیری‌های صورت گرفته مقرر شد درباره تعطیلی روز پنجشنبه استاندار خوزستان تصمیم نهایی را اعلام کند.
 printنسخه قابل چاپ
سید شکر خدا موسوی  اظهار کرد: براساس قانون کارمندان باید در هر هفته 44 ساعت کامل در ادارات و سازمان‌ها کار کنند.
وی اضافه کرد: دولت یازدهم بر اساس همین قانون این 44 ساعت را تقسیم بر 6 روز از 7 روز هفته کردند و در دولت دهم این تعداد ساعت تقسیم بر 5 روز در هفته شده بود.
نماینده مردم اهواز، کارون، حمیدیه و باوی در مجلس شورای اسلامی گفت: تقسیم کردن 44 ساعت بر 6 روز هفته یک امر کلی است و شرایط آب و هوایی هر استان در نظر گرفته نشده است.
وی افزود: پیگیری‌هایی در این رابطه انجام شده است و این اختیار باید به استاندار هر استانی داده شود که با توجه به وضعیت آب و هوایی هر استان این ساعات را در چند روز هفته تقسیم کند.
موسوی تصریح کرد: در استان خوزستان مانند گذشته روزهای پینجشنبه تعطیل است و مقرر شد که استاندار خوزستان در این باره تصمیم نهایی را اعلام کند.
وی درباره انتقال آب کارون تأکید کرد: همین مقدار آب موجود در رودخانه کارون را باید ساماندهی شود تا حداقل بوی تعفن کارون مردم را آزار ندهد.
نماینده مردم اهواز، کارون، حمیدیه و باوی اضافه کرد: در شرایط آب و هوای خوزستان که در بیشتر روزهای سال شرجی است این بو مضاعف می‌شود و حتی طبق نظر کار‌شناسان بهداشت رودخانه کارون جزو یکی از آلوده‌ترین رودخانه‌های دنیا است.
انتهای پیام/ج
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار