اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۰۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۲
رئیس دانشگاه پیام نور هندیجان:
رئیس دانشگاه پیام نور هندیجان در جلسه ستادصیانت از امنیت عمومی و حقوق شهروندی گفت: اگر امکانات دانشگاه در سطح مطلوب باشد دانشجوی بیشتری ترغیب پیدا می کند تحصیل خود را در هندیجان ادامه دهد و باعث تغییرات اجتماعی و فرهنگی در شهرستان می شود.
حسن جمشید مهر رئیس دانشگاه پیام نور هنیجان در ادامه افزود: انتظار داریم که دانشگاه، سطح کیفیت آن بالا برود تا دانشجو بتواند ادامه تحصییل بدهد، دانشجو موتور محرک توسعه و تغییرات اجتماعی هر شهر است، دانشجویی که در شهرستان تحصیل می کند در آینده قرار است در ادارات شهرستان استخدام شود.
جمشید مهر خاطر نشان کرد: دانشجویی که با معدل پایین و با سطح سواد پایین فارغ التحصیل بشود آیا می تواند در شهر تغییراتی ایجاد بکند؟ وقتی بار علمی آن پایین باشد چگونه می تواند به شهرستان خود خدمت کند.
وی عنوان کرد: از مسئولین این خواهش را دارم که جاده منتهی به دانشگاه را آسفالت کنند زیرا که این جاده ورودی به دانشگاه می باشد و اولین نقطه دید هر مراجعه کننده به داخل ساختمان دانشگاه می باشد،دانشگاه ما به این دلیل دچار ریزش دانشجو شده و هر فردی که برای ثبت نام و یا تحصیل مراجعه می کند تأسف می خورد.
رئیس دانشگاه پیام نور هندیجان بیان کرد:من محوطه پارکینگ دانشگاه را با مسئولیت خودم بتون ریزی کردم و 30 میلیون تومان بدهکار شدم که اگر دانشجو از دیدن جاده ناراحت شد لااقل وارد محوطه ورودی شد دردش کمتر شود.
حسن جمشید مهر تأکید کرد: من بارها و بارها به فرمانداری برای حل این مشکل مراجعه کردم و فرمانداری مانند پدر من شده است و البته فرمانداری باید همه ما را به هم متصل کند،مشکلات وجود دارد اما باید به قشر علمی اهمیت داد تا در آینده مسئولین شهر ما هندیجانی بشوند نه از شهر دیگر نیرو وارد کنیم.
وی عوامل پیشرفت دانشگاه را اینگونه عنوان کرد: یکی از عوامل پیشرفت دانشگاه این است که خانواده ام را با خود به اینجا نیاورده ام و 24 ساعته خود را وقف کار می کنم و زندگی من محیط کاری ام شده است .
رئیس دانشگاه پیام نور هندیجان گفت: من برای رساندن این دانشگاه به یک سطح مطلوب زحمت بسیاری کشیده ام، دانشگاه های دیگر برای جذب دانشجو در دانشگاه خود را باز گذاشته و بدون کنکور دانشجو می پذیرند، نگذاریم که آمار دانشجو پایین بیاید که اگر آمار دانشجویان پایین بیاید دانشگاه را تعطیل می کنند ،ما در معرض خطر هستیم.
وی خاطر نشان کرد:من هستم و یک دانشگاه ممکن است که قاچاقچی ها سر من را در دانشگاه ببرند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار