اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۴
سرمربی سابق سپاهان به خاطر حضور در پرسپولیس، قید پیشنهاد نجومی ملوان و حضور در تیم المپیک را زده و چشم انتظار مانده است.
همانطور که پیش بینی می‌شد، حمید درخشان مربی موقتی بود که آمد، جانشین دایی شد تا پرسپولیس را فقط در چند هفته سر و سامان بدهد. اگر او موفق می‌شد، پرسپولیسی‌ها به خودشان و انتخاب شان می‌بالیدند و اگر هم که نتیجه نمی‌گرفت، درست مثل حالا سراغ گزینه‌های دیگری می‌رفتند و مذاکره با آنها را استارت می‌زدند.

 

همان زمان که بهروز منتقمی در قامت مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از موقتی بودن حضور درخشان روی نیمکت این تیم صحبت می‌کرد کمتر کسی بود که باور کند حرف‌های او را. می‌گفتند منتقمی اختیار ندارد و از خودش این صحبت‌ها را مطرح می‌کند! درخشان هم مدام موضع می‌گرفت و می‌گفت: «دایمی هستم نه موقتی!»

گذشت و گذشت تا همین چند روز پیش. گروهی برای تسویه حساب در باشگاه پرسپولیس حاضر شدند تا با مدیران این تیم مذاکره کنند. صحبت‌های مختلفی مطرح شد، درست مثل تمام جلساتی که در فوتبال ایران برگزار و از مسیر بحث اصلی به مسیرهای فرعی منحرف می‌شود.

در این جلسه، یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس از احتمال برکناری حمید درخشان پرده برداشت و آن را یکی از اتفاقات چند هفته آینده پرسپولیس دانست. این مدیر تاکید کرد که درخشان، نهایتا تا پایان هفته پانزدهم و نیم‌فصل اول لیگ چهاردهم سرمربی خواهد ماند و باشگاه از حالا جانشینش را هم انتخاب کرده!

 

مربی جایگزین هم کسی نیست جز زلاتکو کرانچار که گفته می‌شود به خاطر همین پیشنهاد، قید پیشنهاد نجومی ملوان و حضور در تیم المپیک را زده و چشم انتظار مانده است. هر چند باشگاه پرسپولیس تکذیب می‌کند اما می‌گویند توافق نهایی با کرانچار از مدت‌ها پیش انجام شده و مدیران باشگاه از حالا می‌دانند که مربی نیم‌فصل دوم پرسپولیس کیست!

این مربی کروات هم که چند سال پیش و برای مدتی سرمربی پرسپولیس بود در مصاحبه‌ای که چند هفته پیش منتشر شد کدهایی داد که با تکیه بر آنها می‌توان به اصل ماجرا پی برد.

کرانچار در گفتگویی تاکید کرده بود که یک روز که نزدیک هم هست به پرسپولیس برمی گردد و روی نیمکت این تیم می‌نشیند. این گفتگو بی ارتباط با داستان موقتی بودن حضور درخشان و احتمال بازگشت این مربی کروات به تهران نیست.

مربی موفق سپاهان مقبول هواداران پرسپولیس است و با توجه به تجربه‌ای که از مدت‌ها مربیگری در تیم ملی کرواسی، پرسپولیس و سپاهان دارد شاید بتواند پرسپولیس را از این بحران خارج کند.


البته طبق انتظار، مدیران پرسپولیس این توافق را تکذیب کرده‌اند. شاید تنها به این دلیل که هنوز سه هفته تا پایان نیم‌فصل باقی مانده و به صلاح نیست که آنها از حالا قطع همکاری با درخشان را رسانه‌ای کنند.

 در فوتبال ایران رسم جالبی وجود دارد. یک روز همه از خبری به عنوان خبر کذب نام می‌برند اما چند روز، چند هفته یا چند ماه بعد، این خبر می‌شود یک خبر واقعی. به نظر می‌رسد داستان برکناری درخشان و حضور کرانچار هم از این دسته اخبار است. یک روز با قاطعیت تکذیب می‌شود اما شاید چند هفته بعد مهر تایید روی آن بخورد!
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار