اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۱۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۸
مدير مناطق عملياتی جنوب شركت هواپيمايي نفت با اشاره به انتقال شركت هواپيمايي نفت به تهران، گفت: طي 4 روز اخير در اقدامي يك‌طرفه، تمام پرسنل متخصص و رسمي اين شركت که همگي از افراد متخصص، خلبانان، مهندسان تعمیراتی و مديران هستند صورت ناگهاني و پيش از موعد بازنشسته شدند.

عزت‌الله بهمئي اظهاركرد:‌ ما اينجا مامور به خدمت هستيم اما هيات مديره شركت هواپيمايي نفت ايران در روزهاي اخير ورود ما به محل خدمت را ممنوع كرده است.

وي افزود: اين اقدام كاملا مغاير با قانون است و به صورت يك‌طرفه براي ما تصميم گرفته‌اند. اين شركت از قديم اينجا بوده، 85 سال از تاسيس آن در استان مي‌گذرد و اولين شركت هواپيمايي ايران است. اين اقدام زمينه‌سازي براي انتقال شركت هواپيمايي نفت از خوزستان به تهران است.

مدير مناطق عملياتی جنوب شركت هواپيمايي نفت عنوان‌كرد:‌ اعمال صدور حكم بازنشستگي پيش از موعد ما توسط هيات مديره شركت هواپيمايي نفت ايران انجام شده‌، در حالی که ما پرسنل رسمي وزارت نفت هستيم.

بهمئي خاطرنشان‌کرد: وزير فعلي نفت در ابتدای شروع به‌کار خود در این سمت، با توجه خاصی که به ماهیت مجموعه‌های تابعه صندوق بازنشستگی کارکنان داشت، 2 رويكرد در زمینه‌های افزايش دارايي‌ها و گسترش اموال را در دستور کار خود قرار داد. با توجه به این‌که شرکت‌های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی نفت متعلق به کارکنان و بازنشستگان این وزارت‌خانه است، اقدام اخير رییس هیات مدیره و اعضای آن در شرکت هواپیمایی نفت پیرامون انتقال این شرکت به خارج از استان مغایر منویات و خط‌مشي اعلامی از سوی وزیر است.

وي گفت: اگرچه این اقدام ناگهاني ما را شوكه كرده است اما مطمئن باشيد كه اين اقدام بدون برنامه‌ريزي قبلي نبوده و دست‌هاي پشت‌پرده و اهداف خاصي در آن نقش داشته است.

پرسنل شركت هواپيمايي نفت در جنوب به حكم بازنشستگي پيش از موعد خود معترض هستند و اين اعتراض را به مسوولان مربوطه اعلام كرده‌اند.

مرجع / ایسنا

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
خلبان مطلع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
comment
0
0
comment با سلام
این گفتار کذب قابل پیگیری قانونی میباشد .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار