اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۵
نویسنده: حسین عبدالعزیزی
با توجه به فرا رسیدن ماه حزن و اندوه و ایام شهادت سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) صدا و سیمای مرکز خوزستان در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ عاشورایی در بین جوانان و نوجوانان خوزستانی برنامه های مختلفی را تهیه و تولید کرده است.
مسلم رحیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان با با بیان اینکه، این برنامه ها در 13 شب از اول ماه محرم پخش می شود و سعی دارد تا با بهره گیری از کارشناسان تاریخی و مذهبی علل و عوامل تاریخی شکل گیری حادثه خونبار کربلا را در حد امکان واکاوی کند.
وی اشک سرخ، صوت الحسین، مدرسه الطف، با كاروان عاشورائيان را ازجمله برنامه صدا و سیمای مرکز خوزستان اعلام کرد و گفت: امسال صدا و سیمای مرکز خوزستان همچون سال گذشته با تولید و پخش برنامه های متنوع و مختلف عزادرای های، هیات ها و دستجات شهرهای مختلف استان و پخش زنده آنها از شبکه استانی و سراسری است.
رحیمی تاکید کرد: صدا و سیمای مرکز خوزستان سعی دارد تا فرهنگ، آداب و رسوم عزادرای های مردم خوزستان را به بهترین شکل به تصویر بکشد و مردم استان های کشور را نیز با این فرهنگ غنی آشنا کند.
مدیرکل صدا و سیمای خوزستان تاکید کرد:عزاداری ها مردم شهرهای استان نیز در ایام محرم علاوه بر شبکه استانی از شبکه های سراسری نیز پخش می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار