اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۱۵۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۰
مدیر مرکز سامد استانداری خوزستان:
مهندس حاجی زاده در ادامه افزود: مرکز سامد با انگیزه ای بیشتر و برنامه ای منظم تر و با هدف توسعه شبکه پاسخگویی به مردم در شهرستان ها و نظارت بیشتر بر میز خدمت در ادارات استان با توجه به تاکید استاندار محترم آمادهً پیگیری تا حل مشکلات مردم خواهیم بود.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی استانداری، مهندس حاجی زاده مدیر مرکز سامد استان  پس از بازگشت از سفر معنوی حج اولین جلسه ملاقات مردمی را با حضور مدیرکل تامین اجتماعی استان، علی ترکاشوند و ریاست شعب بانک ملی استان، سیاوش توحیدی برگزار نمود.
مدیر مرکز سامد درگفتگویی عنوان کرد: بعد از توفیق زیارت حرم الهی و حرم نبوی و دعاگو بودن همه همکاران و دوستان و آرزوی موفقیت برای آنان  که در راه خدمت به مردم و سپاس فراوان از برادر گرامی آقای اسدی و همکاران ایثارگر و زحمتکش مرکز سامد که در نبود اینجانب در راه خدمت به مردم استان نهایت تلاش خود را  انجام دادند.
مهندس حاجی زاده در ادامه افزود: مرکز سامد  با انگیزه ای  بیشتر و برنامه ای منظم تر و با هدف توسعه شبکه پاسخگویی به مردم در شهرستان ها و نظارت بیشتر بر میز خدمت در ادارات استان  با توجه به تاکید استاندار محترم آمادهً پیگیری تا حل مشکلات مردم خواهیم بود.

مدیرکل تامین اجتماعی درخصوص جلسه ملاقات مردمی این هفته  گفت:  بیشتر درخواست های مردمی  با موضوع  درمان است که به حوزه کمیسیون پزشکی مربوط است و در این دیدار مشکل دو مراجعه کننده  نیز  انشا الله حل خواهد شد.
ترکاشوند بیان کرد: برگزاری  این ملاقات ها کار خوبی است که مشابه آن در شعب و مرکز تامین اجتماعی نیز انجام  می شود و با توجه به توقع مردم از دولت برای پیگیری درخواست هایشان اقدام موثری  است.

ریاست شعب بانک ملی استان ضمن اظهار امیدواری جهت  حل مشکل دیدارکنندگان  این جلسه گفت: اکثر درخواست ها با موضوع تسهیلات قرض الحسنه و تسهیلات کالا است که  رسیدگی به این درخواست ها  و حل  مسائل مردمی موجب افتخار است.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
انتشار یافته: ۴
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
comment
0
2
comment ...ایا این موازی کاری کارشناسی نشده دولت قبل نیست که تنها در استان خوزستان باقی مانده شوشان سانسور نکنید یک کار کارشناسی انجام دهید و اطلاع رسانی نمایید
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
comment
0
1
comment سایت محترم شوشان لطفاً نظرات مردم را منعکس کنید و دست از محافظه کاری بردارید. با سپاس
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
comment
0
0
comment این... فکر می کنم خیلی به عکس انداختن علاقه دارد نکنه داره خودشو واسه نمایندگی مجلس در حوزه ... اماده می کنه
comment
elnaz
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
comment
0
0
comment با سلام. چطور توي يك مملكت دو قانون وجود دارد. طوري كه وزارت كار مبلغ كارگر ساده را 270722 اعلام ميكند ولي سازمان تامين اجتماعي براي همان شغل كارگر ساده دستمزد مقطوع ميزند وپول بيشتري از ما ميگيره اگر هم با همان مبلغ تصويبي وزارت كار بپردازيم ما را كلي جريمه مي كند
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار