شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۰
جمعی از کشاورزان خوزستانی در تماس هایی با شوشان در اعتراض به روال توزیع سوخت کشاورزی خواستار پیگیری مسئولین شدند.
یکی از کشاورزان در همین خصوص گفت: برای تهیه سوخت باید به چند اداره مراجعه کنیم که باعث بروز مشکلاتی برای ما شده است و در شهر، سرگردان شده ایم.
وی افزود: با وجود اینکه سهمیه سوخت را جهاد کشاورزی تعیین می کند اما در نهایت، شرکت توزیع پخش فرآورده های نفتی با این سهمیه مخالفت می کند و می گوید ما تعیین می کنیم. سوال اینجاست اگر شرکت نفت، میزان سوخت را تعیین می کند پس چرا باید به کافی نت و جهاد کشاورزی و سازمان آب و برق مراجعه کنیم و وقت ما تلف شود! – تصور کنید کشاورز که از روستاهای دور به مرکز شهر می آید چگونه باید به این ادارات مراجعه کند! – کشاورز در مراجعه به شهر باید بابت هر بار کرایه ماشین حدود 50 هزار تومان پرداخت کند و شرایط به گونه ای شده که کشاورز می گوید سوخت خود را آزاد بخرم با صرفه تر است تا این همه کرایه حمل و نقل بپردازم و همین موضوع باعث می شود فروش سوخت به شکل آزاد، ترویج پیدا کند.
وی گفت: جهاد کشاورزی برای یکماه، 7000 لیتر سوخت تایید می کند اما به شرکت نفت که مراجعه می کنیم تنها 4300 لیتر به ما می دهد و می گوید سهمیه را ما تعیین می کنیم. ضمن اینکه سهمیه سوخت باید به شکل فصلی در اختیار کشاورز قرار گیرد نه اینکه هر ماه کشاورز برای گرفتن حواله به شهر بیاید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار