اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۱۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۳
بدون تردید یکی از تفریح های اصلی و پر طرفدار حال حاضر مردم جهان ورزش و مشخصا فوتبال می باشد. آنقدر این ورزش مورد اقبال عمومی قرار دارد که حتا اگر 2 یا 3 بازی پشت سر هم پخش شود، علاقه مندان پای تلویزیون های خود میخ کوب می مانند و به تماشای بازی می نشینند. تخمه و چای و میوه و ... نیز در حاشیه این نشست جایگاه ویژه ای دارد، بمعنایی دیگر بابت هر بازی یک خرج جزیی نیز صورت می گیرد.
علاقه مندی به فوتبال نزد مردم ایران نیز بسیار بالاست، آنقدر بالاست که تفاوت میان لیگ ایران و اسپانیا و انگلستان زیاد محسوس نمی شود، چراکه مردم عشق فوتبال دارند و خواهان تماشای 90 دقیقه هیجان و صحنه های جذاب و شوت و شیرجه و ... هستند.
اینروزها اما بخشی از تفریح مردم ایران کمرنگ شده و از زیبایی های فوتبال درون کشور محروم مانده اند، دلیل اختلاف میان فدراسیون فوتبال و صدا و سیما بر سر حق پخش می باشد. فدراسیون طلب پول قابل توجهی کرده و صدا و سیما از آن مبلغ سر باز زده است. این در حالی است که این اختلاف فقط یک قربانی دارد و آنهم علاقه مندان به ورزش درون کشور می باشد.
شنبه شب گذشته فوتبالی مهیج، داغ و بی نظیر برگزار شد که بدون تردید از فینال جام جهانی نیز زیباتر و پر بیننده تر بود، فوبتالی ناب میان ستارگان اول فوتبال جهان، بازی موسوم به ال کلاسیکو. این بازی در سراسر جهان میلیون ها مرد و زن را پای گیرنده های خود در ساعات مختلف شبانه روز نشاند و حسابی هم از بازی لذت بردند، فارغ از هر نتیجه ای که در بازی رقم می خورد، مردم هیجان و استرس بازی را دوست دارند.
در گزارش این بازی بارها به نکات مختلف بازیکنان و مربیان و سوابق این دیدار پرداخته شد، اما کلیدی ترین نکته می تواند این موضوع باشد که محمدرضا احمدی گفت: این بازی آنقدر زیباست که هر چقدر بابت حق پخش پرداخت شود، ارزش دارد! شاید معنای اصلی این گفته این باشد که مبلغ پولی که فدراسیون بابت حق پخش درخواست کرده است، به نسبت کیفیت فوتبال درون کشور مبلغ زیادی است. قطعا گزارشگر وقتی چنین کدی می دهد، مباحث بر سر این موضوع را جدی تر می کند که دلیل اصلی عدم پخش فوتبال از تلویزیون میلغ پولی است که بابت فوتبالی بی کیفیت باید پرداخت شود. باری در این میان فقط مردمند که از تماشای فوتبال محروم می مانند. چه آنکه به تازگی معاون مالی صدا و سیما طی گفتگویی به صراحت اعلام کرده: حتا اگر فدراسیون اجازه ورود دوربین ها را صادر کند و پخش بازی بلامانع اعلام شود، این صدا و سیماست که دیگر بازی ها را پوشش نخواهد داد.
با این همه این نکته را نیز از خاطر نبریم که دیگر علاقه مندی مردم فهیم ایران برنامه 90 می باشد، برنامه ای که هر دوشنبه شب به سایر نکات حاشیه ای فوتبال می پردازد، بنابراین هنگامیکه دوربینی به ورزشگاه ورود پیدا نکند، این برنامه نیز تا حد زیادی از تب و تاب خواهد افتاد، و این دیگر تفریح و علاقه مندی مردم است که کمرنگ خواهد شد. بنابراین انتظار می رود بخاطر مردم، ظرفیت ها را بالا برده و مشکلات را مرتفع ساخت. مسوولین نباید فراموش کنند که در هر جایگااهی که قرار دارند، بواسطه مردم و برای رفاه حال مردم در آن حضور دارند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
داود رحیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
comment
0
1
comment با سلام و خسته نباشید
اول از اقای مجتبی حلالی و دوم ار دستدرکاران سایت شوشان هم بابت مطلب زیبا و هم بابت اطلاع رسانی این مطلب تشکر کرده و
...اگر در ورزش شبکه ای ورزشی مانند شبکه ٣یا شبکه ورزش باشد که تمام رشتهای ورزشی را به طور انلاین پوشش دهد و کلی مخارج این شبکات به صورت کلی بین فدراسیونهای مختلف تقسیم شود و به طور خصوصی از گرفتن اگهی و امسال ان و ان اگهی هم نیز در زمینه ورزش باشد میتوان از اختلافات در چنین زمینهای جلوگیری کرد. بنده به عنوان یک ایرانی انتظار دارم وزارتخانهای که به طور مستقیم برای خدمات رسانی به ملت ایران زحمت میکشند و انشالله که قبول درگاه خداوند قرار گیرد . اینگونه مشکلات را به هر راهی که خودشان تشخیص میدهند حل کنند تا مردم هم بتوانند به خواسته خود برسند . با تشکر از همه عزیزان . داود رحیمی اهواز
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار