اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۲
مدیرکل محیط زیست خوزستان:
احمدرضا لاهیجان زاده در حاشیه بازدید از مجموعه کارخانجات الکل و خمیر مایه رازی و همچنین کارخانه شکر، مزارع و تصفیه خانه فاضلاب صنعتی کشت و صنعت دعبل خراعی افزود: امید می رود با بهره برداری از این پروژه ها بتوان مشکلات را حل یا به کمترین میزان قابل قبول رساند.
مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: فعالیت قابل توجهی در جهت کاهش آلایندگی زیست محیطی در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، 'احمدرضا لاهیجان زاده' روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از مجموعه کارخانجات الکل و خمیر مایه رازی و همچنین کارخانه شکر، مزارع و تصفیه خانه فاضلاب صنعتی کشت و صنعت دعبل خراعی افزود: امید می رود با بهره برداری از این پروژه ها بتوان مشکلات را حل یا به کمترین میزان قابل قبول رساند.

وی ادامه داد: در کشت و صنعت دعبل خزاعی پروژه احداث فاضلاب صنعتی در دست اجرا بوده و پیش بینی می شود در شش ماه آینده به بهره برداری برسد.

وی اظهار کرد: بحث آتش زدن مزارع نیشکر نیز مطرح و مذاکراتی با مدیران مجموعه شده که انتظار می رود با اجرای طرح هایی در این زمینه میزان دود و مضرات ناشی از آن کاهش یابد.

لاهیجان زاده گفت: یکی از مشکلات زیست محیطی، بوی ناشی از ویناس کارخانجات الکل است که خوشبختانه با طرح پایلوت و بازدید صورت گرفته و ارایه راه حل در این مورد، شاهد کاهش بو و عوارض ناشی از آن خواهیم بود. 

وی توضیح داد: یکی از پیشنهادهای مطرحی گسترش فضای سبز با ایجاد کمربند سبز در محور جاده اهواز - آبادان با همکاری سه شرکت نیشکری دعبل خزاعی، سلمان فارسی و فارابی بود که مورد استقبال مدیران شرکت های یاد شده قرار گرفت. 

کشت و صنعت دعبل خراعی واقع در 25کیلومتری جنوب شرق جاده اهواز – آبادان قابلیت تولید یک میلیون تن نیشکر در هر فصل زراعی و تولید یکصد هزار تن شکر خام و 175هزار تن شکر تصفیه شده را دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار