اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵
معاونت ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان
شجاعی در ادامه اهمیت انجمن اولیا ومربیان و روابط همسو این دو نهاد را متذکر شدو افزود: نقطه ی مغفول و بارزی که تاکنون به آن کمتر پرداخته شده است نقش انجمن اولیاء و مربیان است.این انجمن زبان آموزش ماست و از آن جایی که دانش آموزان مدت زیادی را در محیط خانواده هستند،لزوم همسو بودن خانواده و مدرسه الزامی است.
مراسم بزرگداشت هفته پیوند با حضور معاون آموزش ابتدایی اداره کل و جمعی از مسئولین آموزش و پرورش ناحیه 1در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

به گزارش معاونت ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان؛  مراسم بزرگداشت هفتمین روزهفته پیوند اولیا ءو مربیان بانام تقویت فرهنگ کتاب و کتاب خوانی و پیشگیری از آسیب های اجتاماعی در کانون پرورش  فکری کودکان و نوجوانان برگزارشد.                                                    
اردشیر شجاعی در ادامه اهمیت انجمن اولیا ومربیان و روابط همسو این دو نهاد را متذکر شدو افزود:  نقطه  ی مغفول و بارزی که تاکنون به آن کمتر پرداخته شده است نقش انجمن اولیاء و مربیان است.این انجمن زبان آموزش ماست و از آن جایی که دانش آموزان مدت زیادی را در محیط خانواده هستند،لزوم همسو بودن خانواده و مدرسه الزامی است.                                                                                                                         
وی گفت:اعتدال و تدبیر در تربیت کودکان ونوجوانان باید صورت بپذیرد و همه ی ابعاد جسمی و روحی باید همسو پرورش یابدو افزود: کتاب و کتاب خوانی هم در دین مبین اسلام و هم در فرهنگ غنی ایران سفارش شده است. خداوند متعال، کتاب آسمانی قرآن و پیام بزرگ رسالت را با اقراء....(بخوان) شروع کرده است و این اهمیت خواندن و قلم و کتاب را نشان می دهد.قرآن معجزه ی بزرگ پیامبرعزیز اسلام و چکیده ی دین مبین ماست و این یک افتخار بزرگ برای ما مسلمانان است .                                                                                شجاعی در ادامه بیان کرد: سرانه اختصاصی به کتاب کم است به طوری که ما 15 درصد استاندارد جهانی در زمینه کتاب و کتاب خوانی را دارا می باشیم. ما سابقه ی درخشانی در زمینه ی کتاب داریم به طوری که در کتابخانه مراغه در چند صدسال پیش چهارصد هزار جلد وجود داشته است در صورتی که در کتابخانه های اروپا کمتر از صد یا دویست کتاب وجود داشته است . متاسفانه هرچه به زمان حال نزدیک تر شده ایم سیر تاریخی نشان داده که ما به کتاب و کتابخوانی توجه نکرده ایم.طبق تحقیقات انجام شده مطالعه ی کتاب باعث پرورش بیشتر و قوی شدن مغز انسان و در نتیجه عملکرد مطلوب آن می شود.همه ی مسئولین باید کمک کنند تا میزان انتشار کتاب بیشتر شود چرا که ، مدیریت جامعه ای که افراد آن مطالعه می کنند بسیار آسان تر از مدیریت جامعه ای است که افرادی آن مطالعه ندارند.                    

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار