اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳
فرماندار اهواز:
فرماندار اهواز ادامه داد: بر اساس مواردی که در این جلسه هم اندیشی مطرح شد مشکلاتی که صنعتگران با امور مالیاتی از جمله در خصوص پرداخت ارزش افزوده و زمان پرداخت آن دارند در رده اول و مسائلی در زمینه اخذ یا پرد اخت تسهیلات بانکی و تامین اجتماعی نیز پس از آن قرار دارد.
در جلسه ای با حضور فرماندار اهواز مشکلات فضای کسب و کار تولید کنندگان بخش خصوصی بررسی شد.

در جلسه ای با حضور فرماندار اهواز و جمعی از مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی ، مشکلات فضای کسب و کار صنعتگران و تولید کنندگان بخش خصوصی بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اهواز اسماعیل ارزانی فرماندار به نقش مهم صنعتگران و تولید کنندگان بخش خصوصی اشاره نمود و گفت : صنعت گره های بزرگی را دراستان باز می کند و کمک به رونق کسب و کار تولید کنندگان، کمک به اشتغالزایی و توسعه استان است.

وی افزود : استعدادهای فراوانی در استان خوزستان و شهرستان اهواز داریم که امیدواریم بتوانیم با برطرف کردن برخی موانع به رونق کسب و کار آنها کمک کنیم.

فرماندار اهواز ادامه داد: بر اساس مواردی که در این جلسه هم اندیشی مطرح شد مشکلاتی که صنعتگران با  امور مالیاتی از جمله در خصوص پرداخت ارزش افزوده و زمان پرداخت آن دارند در رده اول و مسائلی در زمینه اخذ یا پرد اخت تسهیلات بانکی و تامین اجتماعی نیز پس از آن قرار دارد.
 
ارزانی بیرگانی افزود: مسائل مربوط به خدمات شهری از جمله جاده دسترسی ، گاز و آب ، رفت و آمد به شهرک صنعتی و مواردی که به شهرداری مربوط می شود نیز  از جمله مسائل مربوط به واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی عنوان شد.

فرماندار اهواز مطالبات واحدهای تولیدی از شرکت های دولتی و عدم چرخش مناسب سرمایه در گردش را از دیگری مشکلات مطرح شده عنوان نمود.

رئیس شورای اشتغال شهرستان اهواز خاطر نشان کرد: در برخی از موارد موانع اداری و ناهماهنگیها مانع از پرداختن به امور فنی تولید و توسعه می شود که با برطرف کردن این موانع می توان علاوه بر رونق دادن به بخش خصوصی ، به بهبود اشتغال کمک نمود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار